« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۶۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
گزارش تصویری
همایش توسعه شهرستان لنده با رویکرد بررسی موانع توسعه این شهرستان برگزارشد.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف ، همایش توسعه شهرستان لنده با حمایت ایرج جرنده رئیس شورای اسلامی این شهرستان و با موانع و چالش های فراوان در سالن پوریای ولی شهرلنده برگزارشد.

ایرج جرنده رئیس شورای اسلامی شهر لنده در همین راستا به خبرنگار "پایگاه خبری آوای رودکوف" گفت:این همایش در فرصت زمانی اندک و ظرف سه روز برنامه ریزی و اجرا شد که با همه ی کم و کاستیهایی که داشته برگزاری ان بهتر از عدم برگزاری بوده است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص نقش و حمایت سایر اعضای شورای شهر و مسولان شهرستانی با تشکر از فرماندار لنده و همکاری وی در جهت صدور مجوز این همایش گفت : متاسفانه شورای شهر همکاری مطلوبی نداشته و بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مسولیت برگزاری را بر عهده گرفته است.

وی از بعضی جبهه گیری های بعمل امده در این همایش ابراز گلایه نمود و افزود : برای توسعه و آبادانی شهرستان لنده باید از ظرفیت و پتانسیل همه افراد ؛مسولان و شخیتهای مختلف استفاده گردد و این مهم با مهربانی و عطوفت و برادری و دست دوستی دراز کردن بهتر محقق خواهد شد.

جرنده اظهار داشت در جلسات مقدماتی تاکید شد تا از سخنان تند و نا امید کننده در این همایش خوداری گردد و حرمت همه ی مسولان خصوصا نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی که به نوبه ی خود پیگیر مشکلات مردم و شهرستان می باشد خوداری گردد.

رئیس شورای اسلامی شهر لنده با ابراز نگرانی از برخورد پیش آمده با یکی از خبرنگاران شهرستان لنده گفت:رسانه‌ها و خبرنگاران چشم‌ و چراغ جامعه هستند  که  در همه سختی‌ها و مشقت‌های کاری در طول شبانه‌روز در حال خبررسانی و تا انتقال سریع و دقیق مطالب به مخاطبان هستند لذا حضور انها و وجود آنها بیش از هر چیزی به توسعه شهرستان کمک می کند.

ایرج جرنده در پایان از همه ی فرزندان شهرستان لنده ؛ مردم و مسولانی که در جهت توسعه شهرستان لنده و خروج این شهرستان از بن بست همکاری دارند و خصوصا سید کامل تقوی نژاد  ؛نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی؛ فرماندار لنده و اعضای شورای سابق تقدیر و تشکر نمود.












نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
با سلام و شادباش به مناسبت سال نو،تصاویر این دورهمی،به وضوح گویای همه چیز هست،نشان دهنده دردها ورنجهای کهنه ی مردم این دیار هست.از بس حرف نگفته دارم،بعلت ذیق وقت حرفی ندارم...
احد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۱
0
0
با سلام : همایش های سالهای قبل چه دستاوردی برای این شهرستان داشتند بهتر نیست پول این همایش صرف آسفالت کوچه ای در شهر و یا چاله چوله های جاده های روستایی شود . چون هرسال عده ای برای سرکشی به خانواده های خود در ایام عید به لنده می آیند ، بعد هم وعده هایی می دهند و از لنده که رفتند تلفن هیچ لنده ای را هم جواب نمی دهند .حقیقتا نتایج همایش های گذشته چه دسته گلی برای این شهرستان داشت .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: