« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۹
سیاسی
واکنش حسین علی پور به تیتر روزنامه ابتکار درباره تحریم های جدید اروپا علیه ایران: افراط و تفریط، در اصولگرا و اصلاح طلب و اعتدالی و انقلابی، مذموم و منفور است...
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛«حسین علی پور » در توضيحي نسبت به تیتر روزنامه ابتکار درباره تحریم های جدید اروپا علیه ایران واکنش نشان داد.
 
متن کامل توضيح «حسین علی پور » به این شرح است: 

روزنامه ابتکار، همسو با برخی روزنامه ها و سایت های اعتدال و اصلاحات، با روشی به زعم خود زیرکانه، با تیتر و قلم صلاح الدین هرسنی خبرگزاری رویترز، هم صدا با غرب (سیاست هوشمندانه دفاعی ایران در منطقه و برنامه بازدارنده موشکی کشور) را به چالش کشید!!

آقای وکیلی مدیر مسئول محترم روزنامه! وقتی با رانت و نان جناح و جریان خاصی رشد کنی، طبیعی است که در روزنامه ات در راستای خواست و اهداف آنان عمل کنی؛ اما به عنوان کسی که سابقه جبهه و جنگ داشته و نَفَس شهدا به او خورده، نمی توانید فراموش کنید که این خیل عظیم شهیدان، جانبازان و خانواده هایی که ارزشمندترین پدران، برادران، همسران و فرزندان را از دست داده اند و ملتی که از توانمند ترین و شایسته ترین مدیران محروم شده، به خاطر محرومیت از همین بُنیه دفاعی قوی و بازدارنده بوده!!

افراط و تفریط، در اصولگرا و اصلاح طلب و اعتدالی و انقلابی، مذموم و منفور است...

حسین علی پور
برادر همرزم شهید شما

یاداشت روزنامه ابتکار را اینجا بخوانید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: