« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۶۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۹
لنده
فرماندار شهرستان لنده در پیامی روز 12 فروردین«روز جمهوری اسلامی ایران» را تبریک گفت و این روز را طلیعه ای برای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ متن  پیام دکتر دارا کریمی نژاد  به شرح زیر است:

دوازدهم فروردین یادآور اولین مشق سیاسی جمهوریت نظام شکوهمند انقلاب اسلامی است . نسخه ی تجویزی امام راحل برای رهایی از یوغ استبداد و استعمار به بوته ی انتخاب گذاشته شد تا کنشگران سیاسی در جهان معاصر نتوانند  در ساختار شکل تلفیقی نظام سیاسی ، الهی جمهوری اسلامی خرده گیرند .

 آن پیر فرزانه با دوراندیشی عالمانه ی خود دریافت که برای استقرار نظام پیشنهادی ، علاوه بر صبغه الهی آن ، نیازمند مشروعیت مردمی است . این مشق دموکراسی در آغازین روزهای شکل گیری نظام ، بر مذاق ملت ستمدیده ایران اسلامی خوش آمد و با رای حداکثری خود ، مهر تاییدی بر ایجاد و استقرار آن زدند تا همگام با بهار دل انگیز طبیعت ، ارمغان بنیانگذار جمهوری اسلامی را با جان و دل پذیرا شوند .

جا دارد در خجسته سالروز  جمهوری اسلامی ، یادی کنیم از امام شهیدان و تمام سروقامتانی  که درشکه بی رحم دیکتاتوری آنان را در زیر ارابه های خود به خاک و خون کشید .

ضمن تبریک این روز فرخنده ، با هم پیمان می بندیم برای سرافرازی ایران اسلامی کمر همت ببندیم تا به جهانیان اثبات کنیم همچنان ثابت و استوار در مسیر آرمانهای نظام ایستاده ایم .

کریمی نژاد
فرماندار لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: