« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۶۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۰
ورزشی
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال مدعی شد، تیم فوتبال این باشگاه در حال حاضر بهترین تیم ایران است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از تسنیم، جواد قراب، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه درباره پیروزی آبی‌پوشان مقابل الریان گفت: این پیروزی ارزشمند را به هواداران استقلال تبریک ‌می‌گویم. صعود مقتدرانه از گروه مرگ رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کار بزرگی بود که تیم بزرگی مثل استقلال می‌توانست انجام دهد.

وی در ادامه افزود: این موفقیت حاصل تلاش بازیکنان، مربیان، حمایت هواداران و کادر مدیریتی باشگاه استقلال بود. من معتقدم که استقلال در حال حاضر بهترین تیم فوتبال ایران است. واقعاً چه‌کاری باید استقلال می‌کرده تا بهترین تیم باشد و موفق به انجام آن نشده است؟

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال همچنین خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم این روند استقلال ادامه دارد و شفر و بازیکنانش همان‌طور که قبلاً گفته بودم، به هیچ تیمی نمی‌بازند. امیدوارم با شکست الهلال در کویت، بتوانیم با اقتدار به مرحله بعد برویم، چون استقلال شایستگی این جایگاه را دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: