« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: مردم مناطق روستاهای زلزله‌زده می‌توانند خانه‌های خشت و گلی خود را با وام 300 میلیون ریالی با تنفس 2 ساله بازسازی کنند.
به گزارش آوای روکوف به نقل از خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی زاهدی عصر امروز در حاشیه بازدید از روستا‌های بخش گلباف در ارتباط با ساخت خانه‌های ضد زلزله اظهار داشت: وام‌های بهسازی و بازسازی روستایی در حال حاضر موجود است و مردم می‌توانند خانه‌های خشت و گلی خود را با وام ۳۰۰ میلیون ریالی با تنفس ۲ ساله و ۵۰ میلیون ریال بلاعوض با سود سه درصد بازسازی کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس بیان کرد: ۱۸۰ میلیون ریال هم وام مقاوم‌سازی خانه‌ها با سود سه درصد است که مردم می‌توانند اقدام به اخذ آن کنند.

وی در ارتباط با نبود کانال‌گذاری و لوله‌کشی آب کشاورزی اظهار کرد: ۳۰ درصد به صورت خودیاری و ۷۰ درصد هم از طریق پیگیری‌های انجام شده جهاد کشاورزی به این کار اختصاص می‌دهد.

زاهدی در زمینه اشتغالزایی جوانان گفت: وام اشتغالزایی زیر ۱۰ هزار نفر با دو سال دوره تنفس با اعتباری از ۲۰ میلیون ریال تا ۲۰ میلیارد ریال با سود چهار تا ۶ درصد داده می‌شود که بهترین اشتغال‌زایی در خانه است.

وی توسعه گردشگری و بوم‌گردی در روستای کشیت را با وجود شرایط عالی و وجود گردشگران ایرانی و خارجی در دستور کار قرار داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: