« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
امام جمعه قلعه رئیسی؛
مام جمعه قلعه رئیسی :بنده از طریق این تریبون با استاندار محترم بیان می‌کنم برای دولت تدبیر و امید در چاروسا آبروداری کنید نگذارید چهره رحمانی دولت تدبیر و امید در نزد مردم چاروسا خراب و مخدوش و ضعیف شود و نگذارید بیش از این مردم این خطه ولایت مدار و انقلابی و مومن و متدین ناامید شوند
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه قلعه‌رئیسی با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: راه نجات از گناه توبه و استغفار، یاد خدا و استعانت از خداوند متعال، عبادت و بندگی خدا و اراده قوی انسان است، تقوا سبب از بین رفتن بسیاری از گناهان می‌شود.

امام جمعه قلعه رئیسی به روز سلامت اشاره و به مشکلات سلامتی در چاروسا اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه  این روزها در منطقه چاروسا و شهر قلعه رئیسی سلامتی مردم در معرض خطر است  در منطقه چاروسا کشاورزان روستای گراب با زحمات فراوان و کمبود امکانات  اقدام به کشاورزی و کشت پیاز نمودند اما متاسفانه آب مزارع روستای گراب آلوده شده و بنا به گفته مسئول درمانگاه قلعه رئیسی و طبق آزمایشهایی که انجام دادند آب غیر قابل استفاده حتی برای کشاورزی می باشد و ناامنی روانی برای مردم منطقه و کشاورزان بوجود آمد.

وی افزود: در شهر قلعه رئیسی به علت نبود کشتارگاه هیچگونه نظارتی بر کشتار دام و ذبح حیوانات نمی شود و امکان نظارت وجود ندارد بعضی از افراد هر حیوانی از هر جایی تهیه می کنند و در منازل ذبح می‌کنند فضولات را در جدول‌های شهر می‌ریزند و گوشت را در مغازه و خیابان در معرض دید عموم قرار می‌دهند حالا این حیوان سالم بود یا مریض بود خدا می‌داند؟ اما بعضی از  گزارش‌های خبرهای مردمی حکایت از مسائل دیگری دارد.

صلواتی به وضعیت گوشت قرمز در شهر قلعه رئیسی اشاره و یادآور شد: در طول دو هفته گوشت از کیلویی ۳۰ هزار تومان به ۴۲ هزار تومان می‌رسد و نظارت ضعیف هست مدیریت ضعیف است.

امام جمعه قلعه رئیسی به مشکلات مسیر جاده قلعه رئیسی به روستای امامزاده سید محمود(ع) و توجه به گردشگری اشاره و بیان کرد: اگر شهرستان دنا در تابستان گردشگر پذیر است منطقه چاروسا این ایام زیباترین طبیعت را در خطه جنوب دارد مسئولان برای پذیرایی از میهمانان نوروزی و گردشگران چه کاری انجام دادند؟ برای منطقه کمر دوغ که یکی از زیباترین آبشارها را در کشور دارد چه اقدامی انجام دادند و واقعیت این است که وضعیت راه ارتباطی و سه کیلومتر جاده قلعه رئیسی میهمانان نوروزی و گردشگران را دلسرد و پشیمان کرده است؛ یک مسؤولی در این استان جواب مردم چاروسا را بدهد مشکل سه کیلومتر جاده چیست؟ درد کجاست؟چرا مدیرکل راه به خودش زحمت نمی‌دهد و درد و رنج و مصیبت مردم چاروسا را از نزدیک ببیند و چاره اندیشی نماید؟ مسئولان نظارتی مگر خواب هستید چرا ورود نمی‌کنید مشکل این پروژه کجاست؟

وی با توصیه به استاندار ادامه داد: بنده از طریق این تریبون با استاندار محترم  بیان می‌کنم برای دولت تدبیر و امید در چاروسا آبروداری کنید نگذارید چهره رحمانی دولت تدبیر و امید در نزد مردم چاروسا خراب و مخدوش و ضعیف شود و نگذارید بیش از این مردم این خطه ولایت مدار و انقلابی و مومن و متدین ناامید شوند و البته مردم بدانند استاندار محترم مصوبات سفرشان به چاروسا را هر هفته پیگیری می‌کنند و برای چاروسا وقت می‌گذارند؛ بحث گاز را پیگیری می‌کنند. جناب آقای استاندار چاروسا در همه بخش‌های مدیریتی مدیر پرتوان و پر تلاش با انگیزه و جهادی و انقلابی و در بین مردم و از مردم می‌خواهد.

امام جمعه قلعه رئیسی به تاسیس بنیاد مسکن و انقلاب اسلامی اشاره و اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از جمله نهادهای است که امام راحل با هدف محرومیت زدایی و گسترش عدالت آن را تاسیس کردند که خدمات ارزنده ای را به محرومین ارائه داده است که باید دولت اعتبارات خوبی را به این نهاد در جهت خدمات بیشتر تحقق دهد.

صلواتی به سالروز قطع ارتباط ایران با آمریکا اشاره و تصریح کرد: امام راحل فرمودند خبر قطع رابطه بین ایران و آمریکا را دریافت کردم اگر کارتر در عمر خود یک کار کرده باشد که بتوان گفت به خیر و صلاح مظلوم است همین قطع رابطه است و آمریکا مظهر سلطه و دارای روحیه استکبار و نماد توطئه و کودتا و ام الفساد قرن است و قرآن ومکتب اهل بیت اجازه رابطه با همچون قدرت استکباری نمی‌دهد.

وی به سالروز رژیم غیرقانونی و اشغالگر صهیونیستی اشاره و گفت: هدف از تاسیس این رژیم گرگ صفت و کودک کش استعمار ملت های مسلمان است و از طرف استعمارگران حمایت می شوند و تمام این جنایت ها و خون ریزها از سوی آمریکا است و آمریکا در نامشروع اسرائیل است و همه جنایت های که اسرائیل انجام می دهد با چراغ سبز آمریکا است عامل وضعیت اسفبار امروز بعضی از کشورها اسلامی آمریکا و اسرائیل است.

صلواتی به نامگذاری سال توسط رهبر معظم انقلاب به سال حمایت کالای ایرانی اشاره و به بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم رضوی اشاره و آنها را تبیین کرد./فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: