« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
استاندار کهگیلویه وبویراحمد؛
استاندار کهگیلویه وبویراحمد در دیدار نوروزی با روسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان با تاکید به اینکه، دانشگاه ها و مراکز آموزشی نباید دچار روزمرگی شوند، گفت: کم کاری و ماموریت گریزی در برخی دانشگاه های استان مشهود است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،علی محمد احمدی اظهار داشت: به من گزارش شده که حدود ۵۰ درصد اعضای هیات علمی یکی از دانشگاه های دولتی استان در طول هفته در آن دانشگاه حضور ندارند در حالی که حقوق و مزایای عضو هیات علمی را تمام وقت دریافت می کنند.



وی با تبریک سال نو تصریح کرد: دولت و مجموعه مدیریت اجرایی استان با تمام توان از طرح های پژوهشی قابلیت توجیه اقتصادی و تولیدی در دانشگاه ها حمایت خواهند کرد.

احمدی با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام «حمایت از کالای ایرانی» تاکید کرد: همه باید با فرهنگ سازی و برنامه ریزی در تحقق شعار سال تلاش کنیم و در این خصوص نقش دانشگاه ها موثر تر خواهد بود.

استاندار به برنامه ریزی، سیاستگزاری  و حرکت به سمت توليدات و محصولات دانش بنيان در استان تاکید کرد و ابراز داشت: دولت بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی اختصاص داده است که سهم استان ۲۱۴ میلیارد تومان می باشد.

احمدی تاکید کرد: دانشگاه های استان می توانند با ارائه ایده و طرح و با برنامه ریزی علمی از این ظرفیت و سهم تسهیلات روستایی با ایجاد تعاونی ها به اشتغال و تولید در استان رونق بخشند.

یاسوج
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: