« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد؛
ترویج روش‌های نوین الکترونیکی پرداخت صدقات، ارتباط با خیران و نیکوکاران و تشویق آنان و استفاده مطلوب از ظرفیت‌های استان از مهم‌ترین برنامه‌ها برای توسعه کمک‌های مردمی است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه سال گذشته در زمینه توسعه و جلب مشارکت‌های مردمی برنامه‌های خوبی انجام گرفت، گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف مشارکت‌های مردمی کمیته امداد بهره‌مندی از ظرفیت خیران و نیکوکاران در امر کمک به نیازمندان است.



محبی افزود: به‌منظور توسعه کمک‌های مردمی در سال جاری، باید ارتباط با خیران و نیکوکاران و تشویق آنان، ترویج و توسعه روش‌های نوین الکترونیکی پرداخت صدقات و کمک‌های مردمی و استفاده مطلوب از ظرفیت‌های موجود در استان برای کمک به نیازمندان در دستور کار قرار گیرد.

وی در خصوص برنامه‌های سال جاری حوزه مشارکت‌های مردمی در ماه مبارک رمضان گفت: این حوزه طرح‌های خود را در قالب برنامه تدوین‌شده به سایر حوزه‌ها ارائه دهد تا نسبت به عملی کردن و همکاری با آنان اقدام کنند و با یک برنامه‌ریزی دقیق و منظم کارها دنبال شود. .

محبی در خصوص برنامه‌های ماه مبارک رمضان امسال، تأکید کرد: جشن رمضان و برنامه‌های آن بومی‌سازی شود و توجه ویژه به برنامه‌های این ماه به‌خصوص طرح مفتاح الجنه با همکاری خیران، اصناف و سایر ادارات اجرایی شود.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بر برگزاری جلسه‌ای با حضور دستگاه‌های اقتصادی استان قبل از ماه مبارک رمضان در ارتباط با سبد کالا و سفره‌های اطعام و افطاری نیازمندان با محوریت معاون اقتصادی استاندار و همچنین رایزنی با استان‌های اصفهان و فارس جهت مشارکت پنج‌درصدی اصفهان و 10 درصدی فارس در امر حامی یابی برای ایتام استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد.

علی حسن مظاهری معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تقدیر از مشارکت و حضور پرشور مردم در برنامه‌های کمیته امداد برای کمک به هم نوعان خود، گفت: مردم خیر و نیکوکار 21 میلیارد و 719 میلیون تومان در قالب صدقات، زکات،نذورات، اکرام ایتام، جهیزیه، اشتغال، درمان و سایر موارد سال گذشته به نیازمندان تحت حمایت این نهاد کمک کردند که این مبلغ 50 درصد نسبت به سال 95رشد داشته است.

وی به کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری اشاره کرد و افزود: یک میلیارد و 975 میلیون تومان کمک‌های مردمی در مراکز نیکوکاری استان جمع‌آوری شد که این مبلغ نسبت به یک سال قبل‌تر 113 درصد رشد داشت.

مظاهری به هدف‌گذاری برای جذب دو هزار حامی در سال جاری اشاره و تأکید کرد: خرید بسته‌های حمایتی در حوزه اکرام ایتام، استفاده از ظرفیت خیران بومی، مدیران دستگاه‌ها، ادارات و نهادهای استانی در زمینه جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین از مهم‌ترین برنامه‌ها در این زمینه است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: مردم نوع‌دوست و خیران نیکوکار می‌توانند جهت کمک به مددجویان این نهاد به دفاتر کمیته امداد مراجعه و یا کمک‌های نقدی خود را به شماره‌حساب ۰۱۰۲۲۲۹۰۵۶۰۰۹ بانک صادرات شعبه جمهوری واریز کنند.

وی در پایان به  فعال شدن سامانه پیامکی با شماره #۰۷۴ * ۸۸۷۷* به‌عنوان یکی از روش‌های نوین در پرداخت کمک‌های مردمی برای تمامی مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل، اشاره کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: