« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۱
محمد غرضی می‌گوید: دولت روحانی از ابتدا سعی کرد قیمت ارز را پایین نگه دارد اما نقدینگی را به چند برابر رساند.
آوای رودکوف: حالا مجموعه تکنوکراتی که بر اقتصاد آقای روحانی کشور مسلط هستند، باید مسئولیت این کار را به عهده بگیرند. نمی شود که از یک طرف قیمت ارز را پایین بیاورند و از طرف دیگر دریایی از نقدینگی را وارد جامعه می کنند.

وزیر اسبق نفت گفت: با اشاره به اینکه امسال باز هم نقدینگی اضافه می شود گفت: نقدینگی در دولت نهم 67 هزار میلیارد بود و در پایان دولت دهم به 460 هزار میلیارد رسید ولی متاسفانه حالا نسبت ارز در دوره یازدهم و قبل از پایان دوره دوازدهم خیلی بالاتر رفته و همین می شود که دولت توانایی مدیریت قیمت ارز را ندارد.

وی گفت: اگر خدایی نکرده دولت بخواهد از این موقع یت استفاده کند خودش  زندگی را بر مردم  سخت کرده انشا الله که اینطور نباشد و دولت نخواهد زندگی را سخت کند.

غرضی با اشاره به اینکه وقتی که دامنه نقدینگی بالا می رود مدت کوتاهی می شود قیمت ارز را پایین نگه‌داشت افزود:آخرین سیاسیت بانک مرکزی این بود که نقدینگی مردم را با 20 درصد سود خرید ولی اثر نکرد ،به نظرم بانک مرکزی نتواند کاری کند. دولت باید جلوی نقدینگی بالاتر را بگیرد وگرنه زندگی بر مردم سخت می شود و دوره دوم دولت روحانی هم مثل دوره دوم  روسای جمهور قبلی به روزگار سخت مردم می انجامد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه می‌گویند به دلیل اقدام ترامپ قیمت ارز افزوده شده نمی‌تواند باشد چون کارهای ترامپ تاثیر روانی دارد نه آثار عملی.

منبع : مناقصه مزایده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: