« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲
یاسوج؛
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد از اجرای طرح تشدید بازرسی وجمع آوری کالای قاچاق از یکم اردیبهشت۹۷ در استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ داریوش دیودیده ظهر امروز در نشست با اصناف و اتحادیه‌های صنفی یاسوج اظهار داشت: به منظور حمایت از کالای ایرانی و تحقق شعار سال از ابتدای اردیبهشت 97 طرح نظارتی مبارزه با کالای قاچاق را اغاز می‌شود.

وی با تقدیر از خدمات ویژه اصناف و اتحادیه‌ها در ایام نوروز به مسافران و گردشگران ارائه عنوان کرد: با توجه به در پیش بودن فصل گرما و تعطیلات تابستانی و مساعد بودن شرایط آب و هوایی استان بویژه شهر یاسوج انتظار بوده اصناف و بازار همچون گذشته میزبان خوبی برای مسافران باشند و خدمات مطلوبی به گردشگران و مسافران تابستانی ارائه دهند.

دیودیده ابراز کرد :یکی از اهداف و برنامه‌های سازمانی که در این سال دنبال خواهیم کرد بحث بررسی و جمع‌بندی مشکلات واحدهای تولیدی صنفی و خدمات فنی استان و طرح در کارگروه ستاد تسهیل ورفع موانع تولید به ریاست استاندار بوده به آن خواهیم پرداخت.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه‌های سازمان را در حوزه امور بازرگانی و اصناف اشاره کرد و گفت: نشست‌های تخصصی با فرمانداران و شهرداران شهرستان‌های برگزار کردیم.

دیودیده خواستار حمایت مسئولان از بخش خصصوی با هدف تحقق شعار شد و افزود: ساماندهی صنوف آلاینده و مزاحم و ایجاد شهرک‌های صنفی با همکاری و تعامل متولیان امر اجرایی می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین