« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
در جشن پدران معنوی ایتام مطرح شد؛
مراسم جشن سپاسگزاری از پدران معنوی ایتام، با حضور 150 نفر از ایتام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش  پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از پدران معنوی و حامیان نیکوکار ایتام گفت: مردم به خاطر اعتمادی که به کمیته امداد دارند،  بدون هیچ تردیدی خدمات خود را ارائه می‌دهند و اعتماد مردم یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های این نهاد و برنامه‌های ما معطوف به حمایت‌های مردم است.



وی با بیان اینکه کمیته امداد در زمینه‌های مختلف خدمات اثرگذاری ارائه می‌دهد و روزبه‌روز این خدمات ماندگارتر می‌شود، افزود: افرادی بودند که زمانی در این مجالس و مراسم به‌عنوان یتیم حضور داشتند و اکنون جزو حامیان ایتام در رده‌های مختلف مملکتی کمیته امداد را یاری می‌کنند.

محبی به جلب و توسعه مشارکت‌های مردمی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف فعالیت‌های کمیته امداد اشاره کرد و گفت: حامیان نیکوکار 6 میلیارد و 767 میلیون تومان در سال گذشته به ایتام و فرزندان محسنین این نهاد کمک کردند.

وی با یادآوری اینکه سه هزار و 90 یتیم تحت پوشش طرح اکرام ایتام هستند، بیان کرد: دو هزار و 633 نفر از فرزندان محسنین از حمایت حامیان نیکوکار طرح محسنین برخوردارند .
محبی سرانه دریافتی ایتام را 161 هزار تومان و محسنین را 70 هزار تومان اعلام و اظهار کرد: 6 هزار و 722 حامی، حمایت مادی و معنوی ایتام و فرزندان محسنین استان کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارند.

هادی ولایتی رئیس کمیته امداد منطقه دو یاسوج در این مراسم گفت: 374 یتیم و 166 نفر از فرزندان محسنین کمیته امداد منطقه دو یاسوج از حمایت حامیان بهره مند هستند.

وی تعداد کل حامیان کمیته امداد منطقه دو یاسوج را 871 نفر اعلام و بیان کرد: سرانه ایتام 147 هزار تومان و سرانه حامیان 73 هزار تومان است.
 
شایسته ذکر است در پایان این مراسم با کیک تدارک دیده شده، از ایتام حاضر در جشن پذیرایی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین