« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۷۵۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
پایگاه خبری آوای رودکوف:دفتر نخست‌وزیر انگلیس از رایزنی تلفنی «ترزا می» و «دونالد ترامپ» با موضوع سوریه و تکرار اتهام‌زنی آن‌ها علیه دمشق درباره استفاده از سلاح‌های شیمیایی خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، در حالی که گمانه‌زنی‌های رسانه‌های غربی درباره احتمال حمله آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه ادامه دارد، دونالد ترامپ و ترزا می‌بار دیگر با هم درباره سوریه تماس تلفنی برقرار کردند.

به گزارش رویترز، دفتر نخست‌وزیر انگلیس اعلام کرد که ترزا می‌و دونالد ترامپ درباره لزوم پیدا کردن یک پاسخ بین‌المللی جهت بازداشتن از استفاده از سلاح‌های شیمیایی در سوریه توافق کردند.

بنا بر اعلام این دفتر، این دو رهبر غربی «توافق کردند که حیاتی است که استفاده از سلاح‌های شیمیایی به چالش کشیده شود و از استفاده رژیم اسد از سلاح‌های شیمیایی در آینده جلوگیری شود».

انتشار خبر تماس تلفنی نخست‌وزیر انگلیس و رئیس‌جمهور آمریکا در حالی صورت گرفته که کابینه دولت انگلیس با درخواست نخست‌وزیر برای همراه شدن لندن با واشنگتن و پاریس در اقدام نظامی احتمالی علیه سوریه موافقت کرد.

کاخ سفید هنوز درباره رایزنی تلفنی رئیس‌جمهور آمریکا با نخست‌وزیر انگلیس بیانیه صادر نکرد.

تماس ترامپ با نخست‌وزیر انگلیس پس از نشست شورای امنیت ملی آمریکا با موضوع سوریه انجام شد؛ نشستی که به دنبال پایان آن، کاخ سفیداعلام کرد که «رئیس‌جمهور آمریکا درباره سوریه تصمیم نهایی خود را نگرفت»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: