« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۴
ایران
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه حضور مستشاری ایران در سوریه بنا به دعوت دولت سوریه و با هدف مبارزه با تروریسم و بسیار موفق بوده است، گفت: اگر این حضور ایران و روسیه نبود امروز شاهد یک لیبی دیگر در خاک سوریه بودیم.
به گزارشپایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از تسنیم، علاءالدین بروجردی ظهر امروز در حاشیه بازدید از سازمان ملی استاندارد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور مستشاری جمهوری اسلامی ایران در سوریه بنا به دعوت دولت سوریه و با هدف مبارزه با تروریسم و بسیار موفق بوده است.

وی با بیان اینکه اگر کمک مستشاری ایران و روسیه نبود طبیعتاً وضعیت منطقه بهم ریخته بود، افزود: اگر این حضور ایران و روسیه نبود امروز شاهد یک لیبی دیگر در خاک سوریه بودیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در چنین شرایطی که حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برخلاف همه قوانین بین‌المللی و قوانین حاکمیتی کشورها صورت می‌گیرد، طبیعتاً پاسخ آن لحظه‌ای نیست و حتما پاسخ جدی به آن ها داده خواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی درباره تلگرام اظهار داشت: تلگرام در اختیار دولت است و بحث فیلتر تلگرام بحث اصلی نیست و بحث این است که شان ملی ما می‌طلبد با توجه به مجموع توانمندی‌های کشور از فضای پیام‌رسان‌های داخلی استفاده کنیم و مقدرات ما در اختیار بیگانگان نباشد و به سرعت در این زمینه کار در حال انجام است و دولت هم حمایت می‌کند که این مهاجرت را انجام بدهیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: