« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
حسین علی پور ؛
متأسفانه مدتی است "­برخی­" فعالین اجتماعی و رسانه ها که به نظر می آید ذوق و ایده چندانی برای جذب مخاطب ندارند و بقاء خود را در خبرسازی­، تحریک افراد (­کاندیدا سازی­) و به نوعی خبرفروشی می بینند­، اقدام به مصاحبه های زود­­هنگام با بعضی چهره ها­، مسئولین و استناد به شنیده ها می کنند­! ...
پایگاه خبری آوای رودکوف-حسین علی پور:ضمن ادای احترام به مخاطبین گرامی­، فعالین اجتماعی و رسانه های صادق و دغدغه مند آگاهی بخشی به جامعه­، ­متأسفانه مدتی است "­برخی­" فعالین اجتماعی و رسانه ها که به نظر می آید ذوق و ایده چندانی برای جذب مخاطب ندارند و بقاء خود را در خبرسازی­، تحریک افراد (­کاندیدا سازی­) و به نوعی خبرفروشی می بینند­، اقدام به مصاحبه های زود­­هنگام با بعضی چهره ها­، مسئولین و استناد به شنیده ها می کنند­! و فضای فکری و به تبع آن­، رفتاری جامعه را مشغول کرده و خواسته یا نا خواسته تمرکز و پیگیری مردم بر مشکلات و واقعیت های فرهنگی­، اجتماعی و به خصوص اقتصادی که مردم با گوشت و خون خود احساس می کنند را بر هم می زنند­!

جای تأسف و تأمل است که بعضا همان چهره ها و نخبگان جامعه­، که خود واقفند به غیر حرفه ای بودن این رفتار و شاید خلأ فرهنگی (­فعالیت های زود هنگام انتخاباتی­، ایجاد هیجانات کاذب در مردم و جوانان و مشغول کردن مردم به یکدیگر­...­) همراهی می کنند­!

در این میان نیز "­­برخی­" چهره ها و مسئولینی که سال ها به دور از مردم و منطقه خود مشغول یا به دنبال اهداف سیاسی­، اقتصادی و مدیریتی بوده اند­، و غالبا نفعی از این مناصب و موقعیت ها عاید مناطق محروم و عموم مردم شان نشده­، دلسوز مردم و مناطق خود شده­، احساس تکلیف شان گل کرده و ژست انتخاباتی می گیرند­!

متأسفانه اغلب مسئولین اجرایی و نظارتی هم­، به جای فرهنگ سازی و کنترل این مسائل و البته رسیدگی عملی و ملموس به مشکلات و نیازهای مردم­، چندان بدشان نمی آید که خلف وعده ها و نا کارآمدی های موجود را در این کبکبه و دبدبه کاذب سیاسی انتخاباتی لاپوشانی کنند­!

این وسط­، مردم می مانند و وعده های بر زمین مانده مسئولین و البته مضاعف شدن مشکلات­!

...­حرف در این باب زیاد است و امکانش در این مجال کم­؛ اما اگر بخواهیم و بتوانیم لختی فارغ از تعصبات سیاسی­، جناحی و علاقه یا ضدیت نسبت به اشخاص و چهره ها تأملی کنیم­! ما­، پیش و بیش از محرومیت و مظلومیت فرهنگی و اقتصادی­­، مظلوم و مغفولِ مسئولین برآمده از خودمان هستیم­! ( رفتار و عملکرد مسئولین­، انعکاس خواست و انتخاب خود ماست )­.

کهگیلویه و بویراحمد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: