« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
دهدشت
نماینده شهرستانهای کهگیلویه ؛بهمئی ؛چرام و لنده با صدور پیامی ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار را گرامی داشت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ متن پیام مهندس عدل هاشمی پور به شرح زیر است:

سوم شعبان المعظم سالروز میلاد مسعود سرور آزادگان جهان امام حسین(ع) و نیز چهارم شعبان ولادت باسعادت بزرگ جانباز تاریخ انسانیت حضرت ابوالفضل (ع) است که حضرت امام خمینی (ره) به میمنت  و پاسداشت این ایام معظم از آنها به عنوان "روز پاسدار" و "روز جانباز" یاد نمود.

اینجانب با تبریک اعیاد خجسته شعبانیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه پاسداران و جانبازان و تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهیدان، ایام سوم و چهارم شعبان روز مبارک پاسدار و جانباز را به سرافرازان پاسدار و فداکاران جانباز که ملت ایران آسایش و آرامش امروز خود را مدیون غیورمردی و جانفشانی این بزرگمردان می داند که هشت سال دفاع مقدس، با اخلاص و ایمان به خداوند متعال، غیورانه از کشور و کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند و مفهوم آزادی و آزادگی را در فرهنگ لغت این سرزمین معنا بخشیدند، تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و در استمرار راه امام راحل عظیم الشأن تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، عزت و کرامت پاسداری و جانبازی و خدمات شایسته و ارزشمند آنان به انقلاب اسلامی همچنان مستدام باشد

     
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: