« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۸۰۷
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
نشت روغن سوخته از یک وانت بار در محله اتابک، یکی از چهارراه های این محله را مسدود کرد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از ایسنا، حوالی ساعت 14 دیروز شهروندان در تماس با سامانه 125 از نشت مقادیر زیادی روغن سوخته در سطح چهارراه ذوالفقاری در محله اتابک اطلاع رسانی کردند که بلافاصله عوامل آتش نشانی و همچنین عوامل راهنمایی و رانندگی در محل حاضر شدند.

با حضور عوامل آتش نشانی در محل مشخص شد که یک دستگاه وانت بار که از داخل بشکه موجود در قسمت بار آن مقادیر زیادی روغن سوخته درحال ریزش در سطح خیابان بود از این محل عبور کرده و سبب لغزندگی شدید چهارراه و معبر شده است بطوریکه امکان تردد خودروها در آن به سختی قابل انجام بوده و ریسک تصادف رانندگی افزایش یافته بود.

همچنین علاوه بر آن چندین موتورسیکلت سوار نیز به دلیل لغزندگی مسیر منحرف شده و به زمین افتاده بودند که بلافاصله با هماهنگی عوامل راهور بخشی از مسیر مسدود شده و عملیات آتش نشانان برای ایمن سازی محل آغاز شد و آنان اقدام به ریختن خاک در سطح معبر کردند تا از لغزندگی آن کاسته شود.

در ادامه با همراهی عوامل شهرداری نسبت به رفع این مشکل اقدام شده و نسبت به بازگشایی مسیر و تردد دوباره اقدام شد.

مرکز فرماندهی آتش نشانی تهران با تایید این خبر به رانندگان هشدار داد که در صورت حمل موادی چون روغن سوخته، گازوئیل، بنزین و ... که نشت آن در خیابان موجب لغزندگی و خطرات دیگر می شود حتما موارد ایمنی را در انتقال این موارد مورد توجه قرار دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: