« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
«جان بولتون»، مشاور امنیت ملی آمریکا در تماس تلفنی با یکی از مقام‌های ارشد اروپایی به او گفته «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا به احتمال زیاد از «برنامه جامع اقدام مشترک» یا توافق هسته‌ای ایران و گروه ۱+۵ خارج خواهد شد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از تسنیم، نشریه نیویورکر در گزارشی نوشته بولتون در تماسی که هفته گذشته با یک مقام ارشد اروپایی داشته به او گفته است: «بسیار محتمل است که رئیس‌جمهور از توافق ایران خارج شود.»

وی همچنین در ادامه گفته است: «اگر من جای او بودم، این کار را سه ماه پیش انجام می‌دادم.»

نیویورکر این خبر را در گزارشی درباره درگیری‌های داخلی در کاخ سفید ترامپ بر سر مسائل مختلف منتشر کرده است. این گزارش به طور ویژه به اختلافات «جیمز متیس»، وزیر دفاع آمریکا را با ترامپ و کاخ سفید پرداخته است.

تام کاتن، سناتور تندرو آمریکایی در مصاحبه با نیویورکر درباره برجام گفته است: «از نظر من، ظرف سه ماهی که من با اروپایی‌ها در تماس بوده‌ام آنها کار چندانی انجام نداده‌اند.»

سناتور آمریکایی اضافه کرد: «فکر نمی‌کنم اگر رئیس‌جمهور در ماه می تعلیق تحریم‌های ایران را تمدید نکند، کسی شگفت‌زده شود.»

 «دونالد ترامپ» دی‌ماه سال گذشته تعلیق تحریم‌ها علیه ایران را تمدید کرد اما به کشورهای اروپایی و نمایندگان کنگره آمریکا ضرب‌الاجل داد حداکثر تا 120 روز آینده توافق هسته‌ای را اصلاح کنند. وی تهدید کرد ممکن است این آخرین باری باشد که این کار را انجام می‌دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: