« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۸۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
رئیس کمیته امداد باشت خبر داد؛
380 مددجوی کمیته امداد باشت در دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای از جمله مهارت‌آموزی، پایدارسازی مشاغل، کارآفرینی، حرفه‌آموزی در سال گذشته شرکت کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ حبیب اله باقرپور، رئیس کمیته امداد اداره باشت، با بیان اینکه کمیته امداد یکی از دستگاه‌های مهم ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان است، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای با هدف ایجاد اشتغال پایدار و توانمندی مددجویان یکی از برنامه‌های حوزه اشتغال کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه 380 مددجوی باشتی در سال گذشته در دوره‌های آموزش اشتغال شرکت کردند افزود: این دوره‌های آموزشی شامل پایدارسازی توسعه طرح‌ها، کارآفرینی، حرفه‌آموزی دانش آموزان، کاریابی و مهارت‌آموزی است که در زمینه ارائه این خدمات به مددجویان 49میلیون تومان هزینه شد.

باقرپور با بیان اینکه دوره‌های آموزش اشتغال کمیته امداد به‌صورت کوتاه‌مدت و بلندمدت با همکاری مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های آزاد برگزار می‌شود، تصریح کرد: تلاش این نهاد بر این است که آموزش‌های ارائه‌شده برای مددجویان منجر به ایجاد اشتغال پایدار شود و مددجویان با شرکت در این دوره‌های آموزشی و کسب مهارت شغلی بتوانند با استفاده از تسهیلات اشتغال‌زایی برای خود شغل ایجاد کرده و به خودکفایی برسند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: