« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
لنده
همزمان با آغاز هفته سلامت، و با حضور جمعی از مسولین شهرستانی مراسم نمادین بزرگداشت هفته سلامت در دبیرستان الزهرا شهر لنده برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛صبح امروز و همزمان با آغاز هفته سلامت، با حضور جمعی از مسولین شهرستانی مراسم نمادین بزرگداشت هفته سلامت در دبیرستان الزهرا شهر لنده برگزار شد.



در این مراسم علی جاویدان رئیس اداره اموزش و پرورش شهرستان لنده با بیان اینکه آرزو می کنیم امسال بجای هفته سلامت ؛ سال سلامت داشته باشیم هدف از برگزاری مراسم هفته سلامت در آموزش و پرورش را  توجه به ابعاد آموزشی در رابطه با سلامت و ارائه توصیه‌های بهداشتی به دانش آموزان عنوان کرد.



همچنین خانی مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده در همین راستا گفت:سلامتی یکی از بزرگترین و مهمترین نعمت های الهی است که از سوی خداوند متعال به بندگانش هدیه شده و در دین مبین اسلام تاکید بر رعایت بهداشت در زمینه های مختلف « بهداشت فردی، بهداشت اجتماعی، بهداشت خانواده، بهداشت روان و...) شده است و امروزه سلامتی عامل اصلی و زیربنای فعالیت های اقتصادی و پیشرفت های اجتماعی بشر محسوب می گردد .»










نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: