« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۸۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲
کوتاه و مختصر با شهردار لنده؛
نگاه تحول گرایانه شهردار لنده نگاه ارزشمندی است و اجرای تحول در شهر با وجود ..... كاری دشوار است و ما به عنوان رسانه حساسیت این كار را كاملا درك می كنیم...
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ قریب به چهار ماه است که سکان شهرداری لنده در دستان مختار مشهدی زاده رئیس و از کارکنان جهاد کشاورزی لنده قرار گرفته است.

مختار مشهدی زاده در دوران خدمت خود چه بعنوان کارمند و چه در نقش رئیس اداره جهاد کشاورزی لنده همواره از تعامل بالایی با ارباب رجوع برخوردار بوده و نقش آفرینی وی برای کشاورزان مطلوب بوده است.

به هر سبک و سیاقی او را برای شهرداری لنده انتخاب کردند تا از تجربه ی قریب به سی ساله ی او در پروژه های عمرانی شهر لنده استفاده نمایند.

کار کردن برای فردی که قصد دارد حسن شهرت خود را در سالهای پایانی خدمت سی ساله اش حفظ کند با همه ی شرایط موجود اعم از مشکلات مالی ؛ نیروهای انسانی و شورای شهر فعلی و...کمی سخت بنظر می رسد اما  او می گوید :روند توسعه زيرساخت‌هاي شهر  شتاب خواهد گرفت.

شهردار لنده می گوید در طی چند ماه اخیر :بخشی از بدهی های خود را پرداخت؛بلوارهایی ایجاد و رنگ آمیزی نموده ؛ برای ساخت پل ارتباطی شهرک شهید رجایی و فجر برنامه هایی در دستور کار دارد؛ساختمان سابق شهرداری را رنگ آمیزی و در اختیار بانک سینا قرار داده ؛ با مسولین کشوری که بعضا فرزندان این دیار هستند رایزنی هایی داشته و اعتباراتی را جذب نموده ؛ساختمان اداری شهرداری را با نصب نرم افزار و اتوماسیون اداری به روز کرده ؛ کشتارگاه را ساماندهی نمود؛احداث پل محله بنیاد شهید را به پیمانکار داده ؛برای پارک ورودی شهر لنده اسباب بازی جدید خریده ؛ برای چهل هزار متر از کوچه و خیابانهای شهر و زیر سازی و آسفالت در نظر گرفته ؛برای پارک امید لنده سرویس بهداشتی در نظر گرفته ؛برای آرامستان لنده کنتور برق و آب تامین نموده و......

و البته تغییرات ناچیزی را هم در مسولین شهرداری لنده اغاز نموده و حال اگر چه قضاوت کردن زود است اما به نظر می رسد اگر آقای شهردار تعامل و مردمداری خود را کما فی السابق حفظ نموده و از حاشیه هایی که اتفاقا در بحث مالی گذشته ایجاد شده و بی توجهی به بحث اکثریت و اقلیت شورا که همواره هست و خواهد بود بگذرد و خود تصمیم بگیرد همانگونه که او می گوید؛ امید به آینده محقق و شهر لنده در مسیر توسعه قرار خواهد گرفت.

و اما  ذکر دو نکته :

* نگاه تحول گرایانه شهردار لنده  نگاه ارزشمندی است و اجرای تحول در  شهر با وجود ..... كاری دشوار است و ما به عنوان رسانه حساسیت این كار را كاملا درك میكنیم و وظیفه خود میدانیم در باز آفرینی و تحول شهر به مدیریت شهری كمك نماییم .

* آقای شهردار باید بداند که :شهر یك پدیده فرهنگی است و اگر بدون توجه به رویكرد فرهنگی مدیریت شهری اعمال شود پیامدهای نامطلوبی را  خواسته یا ناخواسته برای مردم به بار خواهد آورد و شاهد افزایش استرس شهری خواهیم بود .

ما به شهر مردم سالار اعتقاد داریم پس منتظر گزارشات بعدی ما باشید ........
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
دراین چندماه که تغیرات اساسی وملموسی مشاهده نشده؛امابااختلافاتی که بین اعضاوجوددارد آینده خوبی پیش بینی نمی شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۴
0
0
باور کنید من چند بار این مطلب را خواندم واقعا جالب بود به همه چیز اشاره شد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: