« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰
در سال گذشته محقق شد؛
مؤسسات خیریه و ادارات چهار میلیارد و 930 میلیون تومان در سال گذشته به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد کمک کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: استفاده از ظرفیت‌های مردمی و زمینه‌سازی برای مشارکت همگانی در کمک به نیازمندان به‌منظور توانمندی جامعه هدف از اقدامات مؤثر و هدفمند کمیته امداد است.



محبی با بیان اینکه با تعامل با مؤسسات خیریه می‌توان قدم‌های گسترده‌تری در خصوص کمک به نیازمندان برداشت، اظهار کرد: میزان کمک مؤسسات خیریه و ادارات به مددجویان کمیته امداد در سال گذشته چهار میلیارد و 930 میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه تعامل با مؤسسات خیریه موجب می‌شود منابع مؤثری برای خدمت‌رسانی به مددجویان کمیته امداد و سایر اقشار نیازمند جامعه فراهم شود، افزود: کمیته امداد مؤسسات خیریه و ادارات کمک‌کننده در حوزه خدمت‌رسانی به نیازمندان جامعه را همسو و همراه خود می‌داند و همکاری این نهاد و  خیریه ها سبب می‌شود تا تعداد بیشتری از نیازمندان جامعه بتوانند از خدمات حمایتی برخوردار شوند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این نهاد با توجه به حجم محرومیت‌ها و تقاضا برای خدمات‌رسانی، به‌تنهایی نمی‌تواند پاسخگوی نیازمندان باشد و باید سایر دستگاه‌ها و مؤسسات خیریه در این زمینه همکاری کنند بیان کرد: این نهاد در سال جدید تعامل مثبت و سازنده با خیریه‌ها، ادارات و نهادهای اجتماعی را در دستور کار خود دارد و هدف از این تعاملات ساماندهی خدمت‌رسانی و ارائه خدمات مطلوب‌تر به محرومان و نیازمندان است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: