« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸
ورزشی
امام جمعه لنده: وقتی جوانان تفریحات سالم و ورزش خوب داشته باشند ضمن اینکه برای آینده خود و جامعه مفید هستند خانواده ها هم از اینکه فرزندانشان دنبال سرگرمیهای خلاف نیستند خوشحال هستند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،حجت الا سلام محمودی اصل امام جمعه لنده از تمرینات هیئت هندبال لنده بصورت سرزده بازدید کردند.



 در ابتدای این بازدید  رئیس هیئت هندبال لنده ضمن تبریک اعیاد شعبانیه  از امام جمعه محترم و هیئت همراه  به دلیل حسن توجه  بحث ورزش و حضور سرزده وی در تمرینات هیئت هندبال تقدیر و تشکر نمود قدردانی کرد.

مجتبی محمدی از عملکرد خود در دوسال گذشته گفت و از حمایت های مسولین هیئت هندبال استان و مدیر و کارشناس آموزش و پرورش از هندبال لنده تقدیر و تشکر کردند .

وی  با اشاره  به کمبود امکانات ورزشی در هیئت های ورزشی گفت :هیئت هندبال از کمبود امکانات ورزشی رنج می برد.



در ادامه امام جمعه شهرستان لنده از مسولین و مربیان هیئت هندبال که این فضا را آماده  کرده اند  تا نونهالان و جوانان دور هم جمع شوند قدر دانی کرد.

وی افزود:همین روشن کردن چراغ ورزش خود از آسیب های اجتماعی ( اعتیاد) جلوگیری میکند و وقتی جوانان تفریحات سالم و ورزش خوب داشته باشند ضمن اینکه برای آینده خود و جامعه مفید هستند  خانواده ها هم از اینکه فرزندانشان دنبال سرگرمیهای خلاف نیستند خوشحال هستند.



در پایان امام جمعه لنده ابراز امیدواری کردند تا با پیگیری ایشان و همکاری مسولین مربوطه در سطح شهرستان و استان و  نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی غ مشکلات هیئت هندبال لنده تا حدودی مرتفع گردد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: