« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
یاسوج
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از ساماندهی ۷۱۰۰ ورزشکار در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۳۶۰۰ ورزشکار مرد و ۳۵۰۰ ورزشکار نیز زن است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، سید محمد تقی علوی در نشست شورای ورزش‌های همگانی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: 80 هزار ورزشکار سازمان نیافته در حوزه آقایان و 63 هزار در حوزه بانوان در استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه 3600 ورزشکار مرد و 3500 ورزشکار زن در استان ساماندهی شده است، عنوان کرد: برنامه ریزی برای پوشش مناسب و ساماندهی ورزشکاران در سطح استان انجام شده است.

علوی با اشاره به اقدامات اداره کل ورزش و جوانان در سال 96 در حوزه ورزش‌های همگانی ابراز کرد: 171 همایش در سطح استان در سال گذشته اجرایی و 56 نشست نیز پیرامون ورزش همگانی برگزار کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: ورزش در نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک پدیده فرهنگی-اجتماعی مطرح بوده و منویات مقام معظم رهبری و بیانان ریاست جمهوری نیز بر توسعه این حوزه تاکید کرد.

علوی با تاکید بر اینکه تقویت ورزش همگانی در صدر برنامه‌های کشوری قراری دارد، تصریح کرد: به تبع این مهم پیروی از آن در سطح استان باید اقدامات لازم عملیاتی شود.

وی اظهار داشت: در سند راهبردی برنامه ششم توسعه بسترسازی همه جانبه در حوزه ورزش همگانی انجام شده و همچنین استان کهگیلویه و بویراحمد جزو اولین استان‌های بوده که سند راهبردی با برش استانی را تهیه کرده است.

علوی توسعه و گسترش ورزش در مناطق شهری و روستایی را ضروری دانست و گفت: همکاری دستگاه های اجرایی برای تحقق این مهم در سطح استان بیش از پیش لازم است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: