« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
در نشست با "عترت بوتراب"مطرح شد؛
طرح گنج یکی از فعالیت‌ها و خدمات فرهنگی موسسه عترت بوتراب است، که در قالب این طرح ایتام تحت حمایت موسسه ازخدمات فرهنگی و تحصیلی به‌صورت جامع برخوردار می‌شوند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، علیرضا فتحیان، معاون فرهنگی موسسه عترت بوتراب با بیان اینکه طرح گنج برای اولین بار به همت  این موسسه در سطح کشور اجرا شد، گفت: هدف از اجرای این طرح نخبه پروری است، دانش آموزان بااستعدادی که بضاعت مالی ندارند و همچنین کسانی که ترک تحصیل‌کرده‌اند با حمایت این موسسه ادامه تحصیل می‌دهند.


وی با اشاره به اینکه موسسه خیریه بوتراب در پنج استان کشور سرپرستی هفت هزار یتیم سادات را بر عهده دارد، تأکید کرد: طرح گنج یکی از فعالیت‌ها و خدمات فرهنگی موسسه عترت بوتراب است، که در قالب این طرح تمامی خدمات فرهنگی و تحصیلی به‌صورت جامع از بدو تحصیل تا اتمام تحصیلات عالی در اختیار ایتام- همه دانش‌آموزان، دانشجویان، فارغ‌التحصیلان و ترک تحصیلی‌های تحت حمایت موسسه- قرار می‌گیرد.

فتحیان با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد دومین استان برای اجرای طرح گنج موسسه عترت بوتراب است، اظهار کرد: طرح فرهنگی گنج، با به‌کارگیری  650 مربی خلاق و توانمند و متدین برای بچه‌های تحت حمایت این موسسه اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه شعار این طرح «ما خود گنج و به دنبال گنج هستیم» است،اظهار کرد: در زمینه اجرای این طرح شناسنامه شایستگی تحویل دانش‌آموز داده می‌شود و او خودش و شایستگی‌هایش را معرفی می‌کند و مربی‌های انتخاب‌شده این طرح در زمینه شکوفایی استعدادهای دانش‌آموز او را حمایت می‌کنند.

فتحیان با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌های برتر در زمینه نخبه پروری است و انسان‌های موفقی از این استان در دانشگاههای مطرح کشور هستند، گفت: کهگیلویه و بویراحمد بچه‌های تیزهوش و نخبه‌ای دارد و امید است که در زمینه اجرای طرح گنج همکاری لازم شود و کار به‌خوبی پیش رود.

فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تشکر از همکاری و کمک موسسه خیریه عترت بوتراب با این نهاد، گفت: یکی از راهبردهای ما در استان استفاده از ظرفیت خیران و مؤسسات خیریه در زمینه حمایت از مددجویان است.



محبی با اشاره به اینکه موسسه خیریه عترت بوتراب از هزار و 300 یتیم سادات این استان حمایت می‌کند بیان کرد: این موسسه در سال گذشته یک میلیارد و 200 میلیون تومان به ایتام تحت حمایت کمک کرد.

وی درخصوص اجرای طرح گنج در برای ایتام تحت حمایت موسسه عترت بوتراب در کهگیلویه و بویراحمد گفت: در زمینه عملی شدن و اجرای این طرح در استان آماده هرگونه همکاری با عترت بوتراب هستیم.

در ادامه این نشست، جلسه دوم با مدیرکل آموزش‌وپرورش استان برگزار شد که در این جلسه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان آمادگی خود را با تمام توان و ظرفیت جهت همکاری و تعاملات بیشتر برای اجرایی کردن هر چه ‌بهتر طرح گنج اعلام کرد.

شایسته ذکر است نشست سوم خیریه عترت بوتراب و کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با رابطین فرهنگی از جمله اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاههای استان و فرهنگیان فرهیخته جهت توجیه و دعوت به همکاری برای اجرای طرح گنج برگزار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: