« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد ؛
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیگیری و مکاتبات متعددی در زمینه تغییر خط هوایی فرودگاه یاسوج با مسئولان و متولیان امر انجام شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، عزیز فیلی در حاشیه اولین پرواز آزمایشی فرودگاه یاسوج توسط شرکت هواپیمایی آتا بعد از 72 روز تعطیلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پرواز امروز شرکت آتا امروز به صورت آزمایشی بوده و به صورت رسمی از هفته آینده پروازهای این شرکت 3 روز در هفته آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه رایزنی‌های لازم با شرکت هواپیمایی آسمان و ماهان برای انجام پرواز در فرودگاه یاسوج انجام شده است، عنوان کرد: امیدوارم با حضور این دو شرکت در تمام روزها هفته پرواز داشته باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه بعد از سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج شرکت‌های هواپیمایی تمایلی به پرواز در فراز آسمان یاسوج نداشتند، ابراز کرد: هواپیمای امبرائر ساخت کانادا و برزیل متعلق به شرکت آتا با ظرفیت 50 نفر از نوع جت بوده که مسیر تهران-یاسوج را یک ساعته طی می‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: