« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۱
فرمانده سپاه ناحیه لنده در جمع خبرنگان عنوان کرد؛
فرمانده سپاه ناحیه لنده خطاب به خبرنگاران گفت: مواظب باشید تا بعضی مسولان و سیاسیون از لنز دوربین و قلم و بیان شما بالا نروند و سوء استفاده نکنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛عصر امروز به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی ؛ خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان لنده با فرماندهی سپاه ناحیه لنده  و مسول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در این سپاه دیدار و گفتگو کردند.

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام سعیدی مسول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لنده با تبریک هفته عقیدتی سیاسی ؛ نیمه شعبان و هفته  معلم ؛ بر ضرورت تقویت وحدت و وفاق درجامعه تاکید و اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری به وحدت، همبستگی و وفاق در قول و عمل در جامعه نیاز داریم.

حجت الاسلام سعیدی ار رسانه ها خواست تا سپاه پاسداران را در سطح اخبار و گزارشات خود تقویت نمایند و خواهان تعامل هرچه بیشتر اصحاب رسانه و خبرنگاران با مجموعه سپاه شد.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد تا از ظرفیت بالای اصحاب رسانه و خبرنگاران در مجموعه سپاه و بسیج بیش از پیش استفاده نمایند.

همچنین رضایی مسول روابط عمومی دفتر نمایندگی ولی فقیه با ارائه گزارشی از عملکرد خود در یکسال گذشته از همکاری و تعامل خبرنگاران با سپاه ناحیه لنده تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه اسفندیار مختاری فرمانده سپاه ناحیه لنده با تبریک نیمه شعبان و هفته عقیدتی سیاسی گفت: خبرنگاران باید چشم، گوش و صدای مردم باشند و در مسیر پیگیری و رفع مشکلات جامعه تلاش کنند .

سرگرد مختاری افزود:دانستن حق مردم است و نباید مسئولان ضعف های خود را برای ماندگاری در پست ها پنهان کنند تا مردم با مشکلات مواجه شوند.

وی به تضعیف و توهین به برخی نهادهای انقلابی توسط دشمنان اشاره کرد و خواهان دفاع تمام قد رسانه ها و خبرنگاران از نهادهای انقلابی و باورهای دینی شد .

فرمانده سپاه ناحیه لنده خطاب به خبرنگاران گفت: مواظب باشید تا بعضی مسولان و سیاسیون از لنز دوربین و قلم و بیان شما بالا نروند و  سوء استفاده نکنند.

وی تاکید کرد نیروهای انقلاب و رسانه های مومن و بسیجی  نباید اجازه دهند تا به خاطر بی لیاقتی بعضی مسولان مردم از انقلاب روی برگردانند.

فرمانده سپاه ناحیه لنده در پایان این مراسم با اظهار خوشحالی از برگزاری نشست فرماندهان گردان یا رسول در شهر لنده ؛ از عموم مردم و بسیجیان این شهرستان جهت حضور در این مراسم که صبح روز 12 اردیبهشت در مصلی امام خمینی برگزار می شود  دعوت بعمل آوردند.

ایشان در پایان تاکید نمودند به پاس خدمات و تلاشهای بی وقفه ی خبرنگاران و اصحاب رسانه ی این شهرستان ؛ تلاش خواهد نمود تا در 17 مردادماه سال جاری  بعنوان متولی ؛ مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه را در محل حسینیه ثارالله سپاه برگزار نماید.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: