« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۷
لنده
فرماندار لنده در پیامی، فرا رسیدن هفته بزرگداشـت مقام معلم را تبریک گفت
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛​متن پيام تبريک دارا کریمی نژاد به  شرح زير است.​

بسم الله الرحمن الرحیم

روز معلم امسال در تقارنی فرخنده، با زادروز حضرت مهدی موعود(عج) هم زمان شده است؛ نمادی از نقش آگاهی و امیدبخشی و انسان سازی معلمان که همانند انبیا و اوصیای الهی، با خودسوزی و خودسازی، در راه دیگرسازی و برساختن جامعه ای متعهد، آگاه، آزاده و رو به کمال تلاش می کنند.

تاریخ جلوه گاه درخشش فرهیختگانی است که از چشمه های مهربانی و صداقت، درس شور و شعور و معرفت را هدیه آنانی ساخته اند که در اوج لطافت و پاکی، به افق دانایی و توانایی نگریسته اند و این جاودانه های بی بدیل، کسوت معلمی را با خود داشته تا در دل ها بذر محبت و ماندگاری کاشته و عمری براین راه عاشقانه ایستاده اند .
معلم، چراغ فروزنده سرزمين علم و فرهيختگي است و دانستن و شناختن را با گذشت و مهر آفريني به جان هاي شيفته آموختن، ارزاني مي دارد و رنج امروز او ، اعتلاي فرهنگ و انديشه این مرز پر گُهر است.
اینجانب در سالروز شهادت بزرگ معلم انقلاب ايران اسلامي، استاد شهيد مطهري و  گراميداشت ياد و خاطره آن شهيد ارزشمند  که مزين به نام روز معلم گردیده ، هفته بزرگداشت مقام معلم را خدمت همه  معلمان و خانواده بزرگ فرهنگيان شهرستان لنده تبريك عرض مي نمايم.
اميدوارم كه به لطف خداوند متعال با تلاش وهمت همه معلمان صبور و بصير اين شهرستان کهن و فرهنگي، شاهد شكوفايي هرچه بيشترعلم ، ‌دانش و پرورش دانش آموزان عزيز، نخبه و سرآمد اين خطه از ميهن اسلامي به عنوان آينده سازان ايران اسلامي باشيم  .

دارا کریمی نژاد
فرماندار لنده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین