« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴
فینال جام سی و یکم ؛
فینال سی و یکمین دوره رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور در حالی بین تیم‌های استقلال تهران و خونه‌به‌خونه بابل برگزار می‌شود که دو تیم شرایط متفاوتی دارند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛ با برگزاری دیدار فینال جام حذفی کشور، پرونده این فصل فوتبال ایران به پایان می رسد تا سه تیم استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن فارغ از رقابتهای داخلی درگیر مسابقات آسیایی شان باشند. استقلال امشب یازدهمین و خونه به خونه نخستین حضور در فینال جام حذفی را تجربه خواهند کرد. باید دید استقلال در یازدهمین حضورش در فینال برای هفتمین بار فاتح این مسابقات می شود یا خونه به خونه در اولین فینالش برای اولین بار جام حذفی را فتح می کند.

آبی پوشان در نخستین گام خود در جام حذفی در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف گل گهر سیرجان رفت. در این بازی که هفدهم شهریور و به میزبانی گل گهر انجام شد و آبی پوشان که در آن بازی با هدایت منصوریان به میدان رفتند با گل امید نورافکن و گل به خودی مدافع حریف روی ضربه خسرو حیدری به پیروزی رسیدند. تک گل گل گهر را در این بازی محمد غلامی مهاجم کهنه کار این تیم به ثمر رساند.

استقلالی ها در مرحله یک هشتم نهایی نیز به مصاف نساجی، دیگر تیم لیگ یکی رفت. آبی پوشان در این بازی با هدایت شفر به مصاف تیمی رفتند که هدایتش را مهدی پاشازاده بر عهده داشت. این بازی ۲۸ مهرماه سال ۹۶ انجام شد و آبی ها موفق شدند با گلهای فرشید اسماعیلی و علی قربانی میهمان شان را دو بر یک شکست دهند. محمد اوسانی تک گل تیم نساجی را در آن بازی به ثمر رساند.

آبی پوشان در سومین گام در جام حذفی با یک تیم لیگ یکی دیگر دیدار کردند. ایرانجوان بوشهر سومین حریف آبی پوشا که در ورزشگاه آزادی با سه گل مغلوب این تیم شد. سید مجید حسینی، سرور جباروف و علی قربانی زننده سه گل تیم استقلال در این بازی بوند.

استقلالی ها که گام به گام بهتر در جام حذفی حضور یافتند در مرحله بعدی در آبادان به مصاف صنعت نفت رفتند و در دیداری سنگین موفق شدند میزبان شان که تنها حریف لیگ برتری شان در جام حذفی بود را با نتیجه ۲ بر یک مغلوب نمایند. در این بازی پژمان منتظری و داریوش شجاعیان برای استقلال گلزنی کردند و تک گل صنعت نفت را لوسیانو پریرا به ثمر رساند.

خونه به خونه اما مسیری به مراتب دشوارتر از استقلال برای رسیدن به فینال داشت. بابلی ها در مرحله یک شانزدهم نهایی با راه آهن دیدار داشتند و با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسیدند. آنها سپس در مشهد به مصاف سیاه جامگان رفتند و در ضربات پنالتی این تیم را شکست دادند. خونه به خونه در مرحله یک چهارم نهایی گسترش فولاد تبریز را با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب کرد و در نیمه نهایی در اهواز موفق شد استقلال خوزستان را ۳ بر یک مغلوب نماید.

استقلال در مسیر خود با ۳ تیم لیگ یکی دیدار داشت و یک تیم لیگ برتری و خونه به خونه بر خلاف استقلال با ۳ تیم لیگ برتری دیدار داشت و یک تیم لیگ یکی.

خونه به خونه در ۴ بازی قبلی اش ۷ گل زد و ۲ گل خورد. یک بازی را هم با ضربات پنالتی پیروز شد. استقلالی ها در بازی هایی که تا فینال داشتند ۹ بار گل زدند و ۳ بار گل خوردند و همه بازی های خود را در طول ۹۰ دقیقه به پایان رساندند.

تیم دسته اولی بابل اما در شرایطی به مصاف استقلال می رود که ۱۰ نفر از بازیکنانش را به دلایل مختلف در اختیار ندارد. روح الله باقری یکی از بهترین بازیکنان این تیم در خط حمله است که بزرگترین غایب این تیم به شمار می رود.

دیدار دو تیم استقلال  خونه به خونه در فینال جام حذفی از ساعت ۱۹:۱۵ امشب به میزبانی خرمشهر در ورزشگاه اروندان برگزار می شود./مهر
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: