« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۸
یاسوج
هرگونه استخدام و به‌کارگیری حتی نیروهای شرکتی باید از طریق آزمون در قالب سامانه‌های داخلی دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و یا رسانه‌ها انجام شود و در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛​مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه استخدام و به‌کارگیری حتی نیروهای شرکتی باید از طریق آزمون در قالب سامانه‌های داخلی دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و یا رسانه‌ها انجام شود و در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

محمود مومن نسب با تاکید به ضروروت برگزاری آزمون برای هر گونه استخدام و به‌کارگیری با هدف رعایت عدالت و فراهم کردن زمینه برای حضور تمام افراد دارای شرایط در قالب یک رقابت سالم، عنوان کرد: برخورد با مدیران متخلف در این زمینه در دستور کار بوده و بدون تعارف و ملاحضه ورود می‌کنیم.

ایشان با اشاره به فرایند ارزیابی دستگاه‌های اجرایی در شاخص‌های مشخص، افزود: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته فرمانداری گچساران در بین دستگاه‌های دولتی کهگیلویه و بویراحمد مقام برتر را و در بین فرمانداری‌های سراسر کشور مقام چهارم را کسب کرد.

مومن نسب تصریح کرد: حقوق شهروندی، برگزاری منظم و پیگیری مستمر جلسات، تکریم ارباب رجوع، برگزاری ملاقات‌های مردمی و پاسخگویی صریح و روشن و لازم به مکاتبات مسئولان هم طراز و بالادست استانی و کشوری و ارائه برنامه‌ها به موقع طبق زمان‌بندی از جمله مولفه‌های معرفی فرمانداری گچساران به عنوان فرماندار برتر بوه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: