« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
از محل منابع بانک کشاورزی؛
۶۳۳ طرح اشتغال‌زایی بااعتبار شش میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان از محل منابع اعتباری بانک کشاورزی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته اجرا شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه ۶۳۳ طرح اشتغال‌زایی بااعتبار شش میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان از محل منابع اعتباری بانک کشاورزی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته اجرا شد، گفت: درمجموع از محل تبصره ۲۶ قانون بودجه و اعتبارات سفر ریاست جمهوری ۴۳۳ پرونده بااعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان سال گذشته به بانک کشاورزی ارسال شد که همگی پرداخت‌شده است.



وی با اشاره به اینکه بانک کشاورزی در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به معرفی‌شدگان کمیته امداد در اکثر شاخص‌ها رتبه اول بوده، افزود: از محل بند د تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۹۶، ۳۳۹ پرونده بااعتبار شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بانک کشاورزی معرفی که ۲۰۰ پرونده بااعتبار سه میلیارد و ۸۵۵ میلیون تومان پرداخت و ۱۳۹ پرونده باقی‌مانده است.

محبی تأکید کرد: توانمندسازی مددجویان تحت حمایت با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است،  که تحقق این امر با مشارکت سایر دستگاه‌ها به‌خصوص بانک‌های عامل امکان‌پذیر است.

وی ضمن قدردانی از همکاری‌ بانک کشاورزی در خصوص ارائه تسهیلات آسان و به‌موقع به مددجویان، خواهان همکاری این بانک برای ارائه تسهیلات باقی‌مانده به مددجویان شد.

الله داد محمدی مدیرعامل بانک کشاورزی استان در این دیدار گفت: اگر کاری انجام‌شده و موفقیتی به‌دست‌آمده انجام‌وظیفه بوده و خوشحالیم که در امر کمک به نیازمندان و محرومان سهیم بوده‌ایم.

وی بابیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های خانواده‌ها بحث اشتغال است افزود: امید است که با همکاری کمیته امداد بتوانیم سهمی در ایجاد اشتغال برای خانواده‌های تحت حمایت و نیازمند داشته باشیم.

محمدی در خصوص هرگونه همکاری با کمیته امداد و پرداخت تسهیلات باقی‌مانده قول همکاری داد و گفت: امیدواریم در سال جدید بتوانیم خدمات بهتری به خانواده کمیته امداد ارائه دهیم و در صورت ابلاغ اعتبارات پرونده‌های مددجویی در اولویت پرداخت خواهد بود.

شاسته ذکر است در پایان این دیدار با اهداء لوح سپاس از مدیرعامل بانک کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تقدیر شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: