« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
یاسوج
فرماندار شهرستان دنا ،خبر گرم شدن آب های جاری از ارتفاعات دنا در پی زلزله اخیر را تکذیب کرد.
پایگاه خبری آوای رودکوف:فرماندار شهرستان دنا ضمن تکذیب خبر گرم شدن آب های جاری از ارتفاعات کوه دنا  گفت:در پی شایعه گرم شدن آب چشمه ها و آب های جاری از ارتفاعات دنا به صورت گسترده در فضای مجازی  تیمی متشکل از کارشناسان به منطقه اعزام شدند.

 بهشتی رو افزود: بر اساس نظر و بررسی کارشناسان از چشمه های جاری از دنا از جمله چشمه میشی و دریاچه کوه گل هیچ گونه تغییر در رنگ،مزه  و حرارت آب این چشمه ها ایجاد نشده و هر گونه اظهار نظر در این خصوص در شبکه ها و فضای مجازی غیر واقعی و کذب است.

وی از مردم خواست ضمن خویشتنداری و حفظ آرامش اخبار صحیح را از مبادی رسمی دریافت کنند و برای پیشگیری از حوادث ناگوار تحت تاثیر اخبار کذب قرار نگیرند.

از زمان وقوع زمین لرزه 5 و 2 دهم ریشتری صبحگاه 12 اردیبهشت در شهرهای یاسوج،سی سخت و چیتاب تاکنون شایعات متعددی در فضای مجازی از وقوع زمین لرزه های مهیب و احتمال وقوع آتشفشان در دنا منتشر شده که موجب نگرانی و تشویش اذهان عمومی شده است.

به عقیده کارشناسان وقوع پس لرزه ها تا یک ماه پس از وقوع زمین لرزه های بالای 5ریشتر امری طبیعی  و مثبت ارزیاب می شود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین