« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹
هاشمی پور در همایش بزرگداشت روز معلم در کهگیلویه:
نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در همایش گرامیداشت روز معلم در دهدشت گفت: حوزه فرهنگ و فضای آموزشی مدارس در کهگیلویه بزرگ همچون سایر زیر ساخت ها ، عقب ماندگی و مشکلات اساسی دارد .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف،نماینده شهرستانهای کهگیلویه ؛بهمئی ؛چرام و لنده در همایش گرامیداشت روز معلم در دهدشت  گفت: حوزه فرهنگ و فضای آموزشی مدارس در کهگیلویه بزرگ همچون سایر زیر ساخت ها ، عقب ماندگی و مشکلات اساسی دارد که رفع آن مشکلات نیازمند وحدت عمومی و عزم جدی همه مسئولان است.

سردار هاشمی پور افزود : خوشبختانه مجلس شورای اسلامی در جهت رفع مشکلات عمومی جامعه فرهنگیان بخصوص منزلت و معیشت آنان اهتمام جدی دارد و در بودجه سال 97 به این امر توجه شده است.

رئیس کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون انرژی اظهار داشت : با تلاش و رایزنی بسیار، تجهیزات و امکانات قابل توجهی برای مدارس حوزه انتخابیه بدست آورده ایم که در اختیار ادارات آموزش و پرورش قرار خواهند گرفت.

نماینده مردم در مجلس ضمن گرامیداشت هفته معلم و یاد و خاطره استاد مرتضی مطهری(ره) مبلغ یکصد میلیون تومان به آموزش و پرورش دهدشت جهت هدیه روز معلم مساعدت نمود و هزینه رفت و برگشت معلمان نمونه استانی و شهرستانی به مشهد مقدس را به آنان هدیه نمود.

در این مراسم ،فرماندار کهگیلویه و معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان از حسن توجه و مساعدت های نماینده به آموزش و پرورش خصوصا در موضوع احداث مدارس خیرساز و کانکس پیش ساخته سپاسگزاری نمودند.

گفتنی است ؛فرهنگیان حاضر در همایش، در حین سخنرانی نماینده ، بارها وی را مورد تشویق قرار دادند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین