« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
پایگاه خبری آوای رودکوف: معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از استقرار و افتتاح اولین بیمارستان صحرایی این استان در شهر یاسوج خبر داد و اظهار داشت:‌ این بیمارستان صحرایی امشب در محوطه بیمارستان شهید بهشتی یاسوج افتتاح می‌شود.

عزیز فیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد تنها استانی بود که بیمارستان صحرایی نداشت و با توجه به زلزله‌های اخیر و پیگیری‌های استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد بیمارستان صحرایی یاسوج از سوی وزارت بهداشت به این استان واگذار شد.

وی تعداد تخت‌های بیمارستان صحرایی یاسوج را 35 تختخواب عنوان و افزود: در صورت نیاز و احتمال زلزله خسارت‌بار از این بیمارستان به صورت ویژه استفاده می‌شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال که آیا استقرار بیمارستان صحرایی حاکی از وقوع زلزله شدید در یاسوج و شهرهای اطراف خواهد بود، تاکید کرد: این‌گونه نیست و نمی‌توان پیش‌بینی کرد آیا زلزله‌ای در آینده در شهر یاسوج و یا سایر شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد رخ می‌دهد یا خیر.

فیلی گفت: داشتن بیمارستان صحرایی برای هر استانی یک امتیاز است و استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون بیمارستان صحرایی نداشت که با راه‌اندازی این بیمارستان امکان خدمات‌رسانی در صورت رخ دادن حوادث غیرمترقبه برای سایر شهرهای دیگر استان توسط این بیمارستان نیز وجود دارد.

وی تاکید کرد: هیچگونه اطلاعی از رخ دادن زلزله‌هایی با ریشترهای بالا در شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد ندارد و وجود بیمارستان صحرایی فقط با هدف آمادگی بیشتر برای کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان است.

بر اساس این گزارش، شهرهای یاسوج، سی‌سخت و چیتاب در استان کهگیلویه و بویراحمد در دو هفته گذشته شاهد زلزله‌هایی با قدرت 5.2 و 4.8 ریشتر بوده‌اند. تعداد مصدومان زلزله در شهرهای این استان بیش از 250 نفر اعلام شده است. میزان ریالی خسارات وارده به اماکن و تاسیسات شهری و روستایی در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکنون حدود 80 میلیارد تومان گزارش شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین