« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۶
پایگاه خبری آوای رودکوف: منابع خبری از شلیک بیش از ۲۰ فروند موشک از خاک سوریه به سمت ۴ مقر مهم نظامی صهیونیست‌ها در جولان اشغالی خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، منابع خبری صهیونیستی از شلیک بیش از ۲۰ فروند موشک از خاک سوریه به سمت ۴ مقر مهم نظامی رژیم صهیونیستی در جولان اشغالی خبر دادند.

در پی این حملات، آژیرهای هشدار در جولان اشغالی به صدا درآمد. کلیه اماکن هدف قرار گرفته از مقرهای اصلی و راهبردی رژیم صهیونیستی به شمار می رود.

رژیم صهیونیستی در ادعایی، مستقیما نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مسئول این حملات معرفی کرده است. یک کارشناس نظامی صهیونیست گفت آن‌ چه در جولان اتفاق افتاده، عملیاتی بزرگ است که از سال ۱۹۷۳ تاکنون بی‌سابقه است.

این حملات در پاسخ به حمله خمپاره‌ای شب گذشته رژیم صهیونیستی به استان قنیطره صورت گرفت.  اسرائیل مواضع نظامی دمشق را در این منطقه در جنوب سوریه هدف حملات توپخانه ای قرار داد.

وزارت جنگ اسراییل از رهگیری تعدادی از موشک های شلیک شده به بلندی های جولان اشغالی خبر داد. با این وجود، سامانه دفاع موشکی چند لایه رژیم صهیونیستی معروف به "گنبد آهنین"  نتوانسته است تمامی موشک های شلیک شده را رهگیری کند. مقامات صهیونیست از شهرک نشینان خواسته اند به پناهگاه بروند.

پایگاه خبری المصدر نیز از درگیری شدید میان نیروهای سوری و ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیکی بلندی های جولان خبر داد.

سخنگوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد این حملات هیچ تلفاتی نداشته است. این مقام صهیونیست اعتراف کرد: «تنها توانستیم تعدادی از موشک های شلیک شده را رهگیری کنیم.»

حملات مذکور ده دقیقه پس از نیمه شب رخ داد.

شبکه تلویزیونی الجزیره به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه درباره حمله خمپاره ای رژیم صهیونیستی به مواضع نظامی دمشق  اعلام کرد اسرائیل تلاش کرد برخی از یگان‌های پدافند هوایی و سامانه‌های راداری ارتش سوریه را هدف قرار دهد. تعدادی از موشک‌های اسرائیلی به اهدافی در داخل خاک سوریه اصابت کرد و یکی از سامانه‌های راداری سوریه هدف قرار گرفت.

شبکه تلویزیونی المیادین نیز به نقل از فرمانده ارتش لبنان اعلام کرد چهار جنگنده دشمن اسرائیلی حریم هوایی لبنان را نقض کرد.

شبکه تلویزیونی المیادین همچنین به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه اعلام کرد پدافند هوایی ارتش سوریه ده‌ها موشک اسرائیلی را در حریم هوایی سوریه منهدم کرد.

شبکه تلویزیونی الحدث از شنیده شدن صدای یک انفجار مهیب در منطقه القصیر در استان حمص سوریه خبر داد.

شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از خبرنگار خود از گشایش پناهگاه‌ها در شهرک‌های صهیونیست نشین در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

شبکه تلویزیونی المیادین در خبری دیگر به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد پدافند هوایی سوریه با حملات موشکی اسرائیل در سه منطقه تل القبع و تل الاحمر و قرص النفل در قنیطره مقابله کرد.

خبرنگار این شبکه افزود: پدافند هوایی سوریه با موشک‌های اسرائیلی بر فراز حریم هوایی استان حمص مقابله کرده است.

همچنین در خبری دیگر، ارتش سوریه تلاش اعضای یک گروه تروریستی که قصد داشتند از حملات هوایی رژیم صهیونیستی سوءاستفاده کنند و به شهرک البعث در قنیطره حمله کنند را ناکام گذاشت.

شبکه تلویزیونی العالم به نقل از خبرنگار خود از شلیک موج جدیدی از موشک‌ها به سوی مواضع اشغالگران در منطقه اشغالی جولان خبر داد.

شبکه تلویزیونی المنار به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کرد: مناطق جنوبی سرزمین‌های اشغالی برای مقابله با هرگونه تحولات احتمالی در نوار غزه به حالت آماده باش در آمده است. صدای چند انفجار مهیب در مناطق مختلف صفد و طبریا در منطقه اشغالی الجلیل به گوش رسید.

خبرگزاری رویترز گزارش داد رسانه‌های دولتی سوریه به نقل از یک منبع نظامی اعلام کردند: راکت‌های رژیم صهیونیستی چندین پایگاه نظامی را هدف قرار دادند و ­یکی از آن‌ها به یک انبار مهمات اصابت کرد. سامانه‌های دفاع هوایی سوریه، موشک‌های رژیم صهیونیستی را بر فراز جنوب حمص سرنگون کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: