« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۹
سوریه
منابع خبری از شلیک بیش از ۵۰ موشک از داخل اراضی سوریه به سوی منطقه اشغالی جولان خبر داده اند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از صدا و سیما؛ رسانه هاي رژيم صهيونيستي از شليک 50 فروند موشک از خاک سوريه به طرف جولان خبر دادند.


08:15
شبکه تلويزيوني العالم اعلام کرد: منابع آگاه تاييد مي کنند موشک هايي که از سوريه به سوي سرزمين هاي اشغالي شليک شده است به اهداف نظامي حساس و مهم اصابت کرده است.
 
­
07:55
پايگاه اينترنتي العهد لبنان نوشت رسانه هاي رژيم صهيونيستي از گشوده شدن پناهگاه ها در شهرک کريات شمونه و نيز گشودن طبريا در شمال فلسطين اشغالي خبر دادند.
 
06:58
­شبکه تلويزيوني العالم به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد: منابع خبري از شليک بيش از 50 موشک از داخل اراضي سوريه به سوي منطقه اشغالي جولان خبر داده اند.
 
06:53
­شبکه تلويزيوني الميادين به نقل از تلويزيون دولتي سوريه اعلام کرد: موشک هاي اسرائيلي فردوگاه الخلخه و لشکر 150 را در استان سويداء هدف قرار دادند.
 
06:35
­به گزارش خبرگزاري رويترز، تلويزيون دولتي سوريه اعلام کرد سامانه هاي دفاع هوايي سوريه، موشک هاي رژيم صهيونيستي را بر فراز جنوب حمص سرنگون کردند.
 
06:25
خبرگزاري رويترز گزارش داد: رسانه هاي دولتي سوريه به نقل از يک منبع نظامي اعلام کردند راکت هاي رژيم صهيونيستي چندين پايگاه نظامي را هدف قرار گرفتند و ­يکي از آنها به يک انبار مهمات اصابت کرد.
 
06:21
­شبکه تلويزيوني المنار به نقل از رسانه هاي رژيم صهيونيستي اعلام کرد: صداي چند انفجار مهيب در مناطق مختلف صفد و طبريا در منطقه اشغالي الجليل به گوش رسيد.
 
06:20
­
شبکه تلويزيوني المنار به نقل از رسانه هاي رژيم صهيونيستي اعلام کرد: مناطق جنوبي سرزمين هاي اشغالي براي مقابله با هرگونه تحولات احتمالي در نوار غزه به حالت آماده باش در آمده است.
 
06:11
شبکه تلويزيوني العالم به نقل از خبرنگار خود از شليک موج جديدي از موشک ها به سوي مواضع اشغالگران در منطقه اشغالي جولان خبر داد.
 
06:09
شبکه تلويزيوني الجزيره به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه اعلام کرد اسرائيل تلاش کرد برخي از يگان هاي پدافند هوايي و سامانه هاي راداري ارتش سوريه را هدف قرار دهد. تعدادي از موشک هاي اسرائيلي به اهدافي در داخل خاک سوريه اصابت کرد و يکي از سامانه هاي راداري سوريه هدف قرار گرفت.
 
شبکه تلويزيوني الميادين به نقل از فرمانده ارتش لبنان اعلام کرد: چهار جنگنده دشمن اسرائيلي حريم هوايي لبنان را نقض کردند.
 
شبکه تلويزيوني الميادين به نقل از خبرگزاري رسمي سوريه اعلام کرد: پدافند هوايي ارتش سوريه دهها موشک اسرائيلي را در حريم هوايي سوريه منهدم کرد.
 
شبکه تلويزيوني الحدث از شنيده شدن صداي يک انفجار مهيب در منطقه القصير در استان حمص سوريه خبر داد.
 
شبکه تلويزيوني الميادين به نقل از خبرنگار خود از گشايش پناهگاه ها در شهرک هاي صهيونيست نشين در شمال سرزمين هاي اشغالي خبر داد.
 
ناظران در سوريه معتقدند صهيونيستها درصدد واکنش به حملات موشکي جبهه مقاومت نيستند و دريافته اند که پاسخ بعدي مقاومت گسترده تر و فراگيرتر خواهد بود.

­شبکه تلويزيوني الميادين نيز به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد: پدافند هوايي سوريه با حملات موشکي اسرائيل در سه منطقه تل القبع و تل الاحمر و قرص النفل در قنيطره مقابله کرد.

خبرنگار اين شبکه افزود: پدافند هوايي سوريه با موشک هاي اسرائيلي بر فراز حريم هوايي استان حمص مقابله کرده است.

همچنين؛ ارتش سوريه تلاش اعضاي يک گروه تروريستي را که قصد داشتند از حملات هوايي رژيم صهيونيستي سوءاستفاده کنند و به شهرک البعث در قنيطره حمله کنند، ناکام گذاشتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: