« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳
در دیدار با امام‌جمعه پاتاوه مطرح شد ؛
دو هزار خانوار از جمله ۵۰۰ خانوار زن سرپرست و ۱۸۰ خانوار زندانی پشت نوبت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد هستند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه خدمات‌رسانی به نیازمندان و تلاش برای توانمندسازی آنان از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است، گفت: ۱۳۶ روستا تحت حمایت بخش پاتاوه است و دو هزار و ۴۰۰ خانوار از خدمات معیشتی و سایر حمایت‌های این نهاد در پاتاوه بهره‌مند هستند.



وی با اشاره به اینکه عمق محرومیت آن‌قدر زیاد است که منابع کمیته امداد پاسخگو نیست، افزود:  مشارکت مردم و خیران در عرصه ارائه خدمات مطلوب به مددجویان کمیته امداد می‌تواند موفقیت هرچه بیشتر اقدامات و فعالیت‌های این نهاد را رقم بزند.

محبی ادامه داد: در بخش کمک‌های مردمی در حوزه ایتام و محسنین ۸۰درصد از حامیان و خیران ما خارج استان و تنها ۲۰ درصد داخل استانی هستند که ما باید در خصوص جذب نیکوکاران بومی فرهنگ‌سازی کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر خانواده‌هایی که دارای ضریب محرومیت بالا هستند خدمت‌رسانی بهتری به آن‌ها ارائه می‌شود، گفت: دو هزار خانوار پشت نوبت حمایت هستند که ۵۰۰ خانوار زن سرپرست و ۱۸۰ خانوار زندانی از این جمله‌اند.

محبی با اشاره به اینکه یکی از آسیب‌های اجتماعی در جامعه ما موضوع طلاق است، بیان کرد: تلاش ما این است که در کمیته امداد با ارائه خدماتی از جمله فرهنگی، جهیزیه، اشتغال و مسکن زمینه توانمندی مددجویان را فراهم کنیم تا با خروج آن‌ها، زنان سرپرست خانوار تحت حمایت قرار گیرند تا در مقابل آسیب‌ها محفوظ بمانند.

حجت‌الاسلام ابراهیم چراغی امام‌جمعه پاتاوه در این دیدار گفت: کمیته امداد یک ویژگی خاصی دارد که مستقیم با نام امام راحل همراه است و یکی از نهادهایی است که زیر نظر رهبری اداره می‌شود و طبق رهنمودهای رهبری باید با محرومان در ارتباط باشیم تا بتوانیم رفع محرومیت کنیم.

امام‌جمعه پاتاوه تصریح کرد: سعی شود محرومیت منطقه‌ای تعریف نشود و افراد را در نظر بگیریم و با این وسیله خیلی از محرومیت‌ها مرتفع می‌شود.

وی با اشاره به خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تلاش‌های کمیته امداد عبادتی ارزشمند است چرا که کمک به ضعفا و نیازمندان است و این نهاد توانسته رضایتمند عمل کند.
کرامت بزرگمهر بخشدار پاتاوه نیز در این دیدار با اعلام رضایت از عملکرد کمیته امداد در پاتاوه گفت: هدف همه ما این است که زمینه خدمت‌رسانی به مردم و بخصوص نیازمندان را فراهم کنیم.
در پایان جهانبخش بزرگ امیدرئیس کمیته امداد پاتاوه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد در سال گذشته ارائه داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: