« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۹۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹
از محل منابع بانک تجارت
۲۸۷ مورد تسهیلات اشتغال‌زایی بااعتبار سه میلیارد و ۶۹۲ میلیون تومان از محل منابع بانک تجارت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و سایر نیازمندان پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، ضمن قدردانی از همکاری بانک تجارت به‌منظور ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان، گفت: طی ارزیابی کمیته امداد در رابطه با تعامل با بانک‌ها و جذب اعتبارات خوداشتغالی بانک تجارت به‌عنوان بانک برتر شناخته‌شده است.



وی با اشاره به اینکه درمجموع ۴۱۵ پرونده بااعتبار پنج میلیارد و ۸۹۴ میلیون تومان در سال گذشته به بانک تجارت ارسال شد، گفت: از محل منابع این بانک ۲۸۷ مورد تسهیلات اشتغال‌زایی بااعتبار سه میلیارد و ۶۹۲ میلیون تومان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و نیازمندان معرفی‌شده این نهاد پرداخت شد.

محبی به پرونده‌های پشت نوبت دریافت تسهیلات در بانک تجارت اشاره و بیان کرد: ۱۲۸ پرونده بااعتبار دو میلیارد و ۲۰۲ میلیون تومان برای دریافت تسهیلات در بانک تجارت مانده و در این زمینه خواهان همکاری بانک هستیم.

محسن ده محسنی مدیر امور شعب بانک تجارت کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار ضمن تقدیر از کمیته امداد در خصوص ارائه خدمات ارزنده به نیازمندان، گفت: افتخار این بانک خدمت به همه مردم بخصوص نیازمندان و محرومان است.

وی ضمن ابراز رضایت از تعامل با کمیته امداد در زمینه ایجاد اشتغال برای نیازمندان، آمادگی بانک تجارت را در‌خصوص عمل به تعهدات خود و همکاری مطلوب‌تر با این نهاد اعلام کرد.

شایسته ذکر است در این دیدار با اهداء لوح سپاس از طرف مهندس فتاح رئیس کمیته امداد  از مدیر امور شعب بانک تجارت کهگیلویه و بویراحمد تجلیل و تقدیر شد.  
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: