« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۹۷۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
یاداشت / امانعلی کریمی زاده لنده ای
چرا در نگاه مسولان استانی این غیور مردان ایل سترگ طیبی شایستگی مدیریت استانی و شهرستانی را ندارند؟
پایگاه خبری آوای رودکوف- امانعلی کریمی زاده لنده ای:پس از کش و قوسهای فراوان سید محمد علی افشانی  از استعدادهای درخشان استان کهگیلویه و بویراحمد؛ شهرستان لنده سکان شهرداری تهران بزرگ را در دست گرفت .

دکتر سیدمحمدعلی افشانی فرزند سیدغلامعلی متولد روستای پرچل بخش موگرمون شهرستان لنده می باشد

 جای بسی افتخار و مباهات است که لنده چنین شخصیت هایی که توان سکانداری مدیریت کلان کشوری را همچون دکتر افشانی ،دکترتقوی نژاد،دکترپرویزیان ودکترحسینی نیا.سیدمهدعلی هاشمی عبدالله زاده و ... مسئولیت های کشوری داشته و دارند اما افسوس !

و  جای بسی تاسف وشگفتی است؛

 لنده که به شهرستان اولین ها معروف است و فرزندان برومند  آن بارها توانایی و شایستگی مدیریت کشوری را اثبات کردند چطور فرزندان آین خطه متمدن و  دلاورخیزکه درجنگ تحمیلی نیز  با توجه به جمعیت وتعداد نیروی اعزامی به دفاع ازخاک وطن درکشور اول بود و کمتر خاطره ای از جنگ است که یکی از بچه های این شهرستان چون شهید کریمی و...در آن نباشد اکنون اینگونه مظلومانه و با نگاهی به دور از انصاف به نحبگان آن برای مدیریت استانی نگریسته می شود ؟ 



چرا در نگاه مسولان استانی این غیور مردان ایل سترگ طیبی شایستگی مدیریت استانی وشهرستانی ندارند؟ و چرا در بین مسولان و مدیران ارشد استانی جای فرزندان لنده خالی است ؟!

امیدواریم مسئولین استان ازپتانسیل فرزندان نخبه وبادرایت  لنده بیش ازپیش استفاده نموده و سایه  سلیقه گستری های نامعمول را از سر فرزندان دیارم برچیده شود. انشاالله
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
لنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
0
آقای بدری افشانی بچه هادی خوانی است طرف جایزون
مدیر پایگاه شاید ؛اما نویسنده در یاداشت خود نوشت : برابر اطلاعات ثبت احوال وی متولد روستای پرچل شهرستان لنده .
برای ما چه فرق می کند؟ همین که لر هست کافیه
شیروان آسودی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۳
0
0
مایه افتخار ما است این چهره ملی و با درایت . سفره حلال و فرزند برومند .درود هم بر آقای کریم زاده
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: