« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
پایگاه خبری آوای رودکوف:نهاد زیبکچی وزیر اقتصاد ترکیه گفت آنکارا و تهران علیرغم خروج آمریکا از توافق هسته ای و بازگشت تحریم های اقتصادی علیه ایران، روابط اقتصادی خود را ادامه خواهند داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، وزیر اقتصاد ترکیه با تاکید بر این که این کشور خواهان روابط اقتصادی گسترده تری با ایران است گفت: «این یک فرصت برای ترکیه است. ما روابط تجاری خود با ایران را در حالی که پایبند به مقررات سازمان ملل متحد در رابطه با فعالیت های هسته ای هستیم ادامه خواهیم داد».

زیبکچی ایران را کشوری ‌دوست و برادر برای ترکیه دانست و گفت: ما به این باور داریم که هر چقدر ایران در منطقه قوی تر باشد ترکیه قوی تر می شود و هر چقدر که ترکیه قوی تر باشد ایران نیز قوی تر می گردد.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز هشتم ماه مه کنونی خروج کشورش را از توافقنامه هسته ای با ایران اعلام و فرمان بازگشت تحریم ها علیه ایران را امضا کرد. این عهدشکنی با واکنش منفی بسیاری از کشورهای جهان از جمله اتحادیه اروپا، چین و روسیه که امضا کنندگان توافقنامه هسته ای هستند مواجه شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: