« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد:
هزار و 947 مورد تسهیلات اشتغال‌زایی بااعتبار 30 میلیارد و 917 میلیون تومان از محل منابع بانک ملی در سال گذشته به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف؛مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، بابیان اینکه نسبت به سایر بانک‌های عامل استان سهم بانک ملی در اشتغال‌زایی مددجویان این نهاد بیشتر بوده است، گفت: با توجه به بررسی‌های به‌عمل‌آمده از عملکرد بانک‌ها درخصوص پرداخت تسهیلات اشتغال و توانمندسازی مددجویان ، بانک ملی رتبه برتر را کسب کرده است.



وی بابیان اینکه 1947 طرح اشتغال از محل منابع بانک ملی در سال گذشته برای نیازمندان و مددجویان این نهاد اجرا شد، افزود: مبلغ تسهیلات دریافتی در این خصوص 30 میلیارد و 917 میلیون تومان بوده است.

محبی تصریح کرد: 686 پرونده بااعتبار  12 میلیارد و 473 میلیون تومان  در بانک ملی پشت نوبت دریافت تسهیلات است که در این خصوص انتظار همکاری بیشتر داریم.

وی بابیان اینکه اشتغال از موارد مهم و موردتوجه کمیته امداد برای مددجویان است، خاطرنشان کرد: این نهاد با معرفی مددجویان به بانک جهت گرفتن تسهیلات اشتغال سعی دارد تا با ایجاد کسب‌وکار برای جامعه هدف، آنان را به توانمندی رسانده و پاره‌ای از مشکلات آن‌ها را حل کند.

احدالله امیری مدیر امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار گفت: خوشحالیم که خدماتی که پرداختی می‌کنیم برای خانواده‌های نیازمند است و امیدواریم که رضایت خاطر آن‌ها را فراهم آورده باشیم.

وی در خصوص پرداخت تسهیلات پرونده‌های باقی‌مانده قول همکاری داد.

شایسته ذکر است در این دیدار با اهداء لوح سپاس از طرف مهندس فتاح رئیس کمیته امداد و احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مدیر امور شعب بانک ملی کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: