« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۱۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰
از محل منابع صندوق امداد ولایت
34 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی و کارگشایی از محل منابع صندوق امداد ولایت در سال گذشته به مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 34 میلیارد تومان تسهیلات خوداشتغالی و کارگشایی از محل منابع صندوق امداد ولایت سال گذشته به مددجویان این نهاد پرداخت شد.



وی با اشاره به اینکه صندوق امداد ولایت به‌منظور ترویج سنت قرض‌الحسنه امداد ولایت و برطرف کردن نیازهای مددجویان کمیته امداد تأسیس شد، افزود: در این زمینه پنج هزار و 922 مورد تسهیلات کارگشایی به‌صورت کاملاً قرض‌الحسنه و اقساط بلندمدت بااعتبار 17 میلیارد و 82 میلیون تومان به مددجویان و اقشار نیازمند در سال گذشته پرداخت شد.

محبی تسهیلات خودکفایی پرداخت‌شده از محل صندوق امداد ولایت به مددجویان را 972 مورد اعلام و بیان کرد: در این خصوص 16 میلیارد و 250 میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی برای ورود مددجویان به بازار کسب‌وکار هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 28 هزار کارت‌بانکی برای مددجویان تحت حمایت صادر و توزیع شد، افزود: در حال حاضر نیز پنج هزار و 549 کارت‌بانکی برای ایتام تحت حمایت صادرشده است.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد به در پیش بودن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: از خیران و نیکوکاران انتظار داریم که با مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد به‌خصوص سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت یاری‌رسان نیازمندان باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: