« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۳
ورزشی
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا درحالی با برتری آبی‌های تهران به پایان رسید که مهاجم خارجی استقلال مرد اول میدان بود.
مهر: دیدار برگشت تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۴۵ دقیقه امروز سه شنبه در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این بازی با برتری۳ بر یک آبی پوشان به پایان رسید. مامه تیام(۱۱ - پنالتی، ۴۲ و ۶۴) برای استقلال و قاسم حدادی فر(۶۵) برای ذوب آهن.

هنوز بازی شروع نشده بود خطای شدید تیام روی پای فخرالدینی در ثانیه ۲۰ کار را به درگیری و جنجال کشید که با اخطاری که داور به مهاجم استقلال داد اوضاع کمی آرام شد. با این حال در دقیقه ۱۰ مدافعان ذوب آهن روی سهرابیان مرتکب خطای پنالتی شدند که یک دقیقه بعد تیام این ضربه را به گل نخست تبدیل کرد.

چند دقیقه بعد استقلال این فرصت را داشت که گل دوم را وارد دروازه ذوب آهن کند اما توپ جباروف از بالای دروازه به بیرون رفت. ذوب آهن در بخشی از نیمه اول توپ و میدان را در اختیار داشت و موقعیت هایی را هم روی دروازه استقلال ایجاد کرد.

با این حال این استقلال بود که در دقیقه ۴۲ توسط تیام و روی یک ضربه زیبا و تماشایی به گل دوم دست پیدا کرد. تیام این ضربه را با پای چپ و به زیبایی زد که توپ در زوایه دست نیافتنی دروازه رشید مظاهری جای گرفت.

دقایق ابتدایی نیمه دوم هم مثل نیمه اول با درگیری بازیکنان همراه بود و بیشتر از آنکه کادر فنی دو تیم به فکر آرایش فنی در زمین باشند به دنبال آرام کردن بازیکنان و سروسامان دادن به تیم خود بودند. با این حال ذوب آهن برای جبران گل های خورده تلاش بیشتری داشت و استقلال هم سعی در حفظ آرامش و نظم دفاعی داشت.

درحالی که ذوب آهن برای رسیدن به گل تلاش زیادی می کرد این تیام بود که یک بار دیگر دروازه حریف را باز کرد. در دقیقه ۶۴ این دیدار وریا غفوری توپ را از خسرو حیدری گرفت و به محوطه جریمه ذوب آهن ورود کرد و با یک پاس رو به عقب تیام را در موقعیت گل قرار داد که این بازیکن هم با ضربه ای دقیق برای سومین بار دروازه مظاهری را باز کرد.

درحالی که تماشاگران استقلال هنوز از شادی گل سوم روی سکوها مستقر نشده بودند ذوب آهن دوباره امیدهایش را زنده کرد و در دقیقه ۶۶ فرصت را برای خودش فراهم کرد تا همچنان به صعود امیدوار باشد. در این دقیقه قاسم حدادی فر با شوتی محکم دروازه رحمتی را باز کرد تا امیدهای تیم قلعه نویی برای صعود زنده بماند.

بعد از این گل بازی دو تیم جذابتر دنبال شد و در حالی که ذوب آهن به فکر زدن گل دوم و تمام کردن کار استقلال بود، شاگردان شفر هم با قدرت حفظ توپ جباروف و موقعیت شناسی تیام خطراتی را روی دروازه مهمان اصفهانی ایجاد کردند.

در دقیقه ۸۸ این دیدار تیام می توانست چهارمین گل خودش و استقلال را وارد دروازه ذوب آهن کند اما ضربه نهایی او آرام بود و رشید مظاهری به راحتی آن را مهار کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین