« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۰۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴
در آستانه روز روابط عمومی ؛
در مراسمی به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات از روابط عمومی کمیته امداد استان تجلیل به عمل آمد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: روابط عمومی‌ها زبان گویای ادارات و نهادها و حلقه ارتباط بین مدیران و مردم هستند.

وی بابیان اینکه مسئولان روابط عمومی نقش مهمی در گسترش فرهنگی و اجتماعی کشور بر عهده‌دارند، اظهار داشت: قدرت روابط عمومي در صلاحيت و صميميت آن است و با كوشش خردمندانه چنين روابط عمومی‌ای می‌توان در مردم اعتقادي به وجود آورد كه همواره به اقدامات مؤسسه و مديران آن خوش‌بین بوده و اعتماد کنند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد اداره روابط عمومی کمیته امداد استان جهت ایفای رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی و تسهیل خدمت‌رسانی به نیازمندان گفت: امروزه روابط عمومی‌ها به‌عنوان عناصر قوي در ارزيابي و تقويت برنامه‌ها و پيشبرد اهداف سازمان‌ها تلقي می‌شوند.

مصیب حیدری رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در این مراسم با بیان اینکه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان تعامل و همراهی خوبی با تمامی رسانه ها به خصوص رسانه ملی دارد، ضمن تقدیر و تشکر از تمامی رسانه های استان یادآور شد: طی 12 ماهه سال گذشته 28 برنامه متنوع در این اداره اجرا شده است.

وی افزود: تهیه و تنظیم حداقل 150خبر و گزارش مکتوب در سایت امداد و ارسال آن‌ها به روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها و سایت ‌های محلی و بارگذاری دو هزار و 300 مورد از اخبار کمیته امداد در سایر رسانه‌ها از مهم‌ترین اقدامات اداره روابط عمومی کمیته امداد استان است.
حیدری ثبت 324 سوژه در سایت سوژه امداد را از دیگر اقدامات اداره روابط عمومی برشمرد و گفت: از مجموع سوژه‌های ثبت‌شده  157 سوژه داری امتیاز 5 و4 ستاره و در سطح عالی هستند.

 حیدری استفاده از ارتباطات الکترونیکی ازجمله ایمیل ،اتوماسیون اداری ،ارسال پیام کوتاه را از برنامه‌های اصلی روابط عمومی کمیته امداد خواند و یادآور شد: اخبار کمیته امداد به شکل تنظیم‌شده در اختیار رسانه‌ها قرار می‌گیرد تا بخشی از کار آن‌ها سبک‌تر شود.

رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان تهیه 42 گزارش مکتوب، 29مصاحبه مطبوعاتی، 23جوابیه و اطلاعیه و اصلاحیه ،تکذیبیه را از دیگر برنامه‌های این اداره در حوزه خبر در سال گذشته اعلام کرد. 

وی اظهار کرد: یکی دیگر از برنامه‌های این اداره جمع‌آوری و تهیه‌ی بریده‌ی جرایدی است که اخبار این نهاد را درج کرده‌اند به‌طوری‌که در سال گذشته  960 خبر از بریده جراید در 4  آلبوم مخصوص ثبت و بایگانی‌شده است.

حیدری بابیان اینکه عملکرد روابط عمومی کمیته امداد البته به این موارد ختم نمی‌شود، تصریح کرد: اوج فعالیت‌های این اداره در ایجاد ارتباط مؤثر با رسانه ملی یعنی صداوسیما است که بر این اساس انجام 45 گزارش تلویزیونی و 65 گزارش رادیویی در حوزه‌های مختلف نشان از ارتباط سازنده روابط عمومی کمیته امداد با صداوسیما است.

وی بیان کرد: همچنین در 12 ماهه سال گذشته 31 خبر تصویری و 54 خبر رادیویی کمیته امداد استان از شبکه استانی پخش‌شده که در نوع خود آمار قابل‌توجهی است.

حیدری افزود: هشت برنامه زنده تلویزیونی به مدت 80 دقیقه و 40 برنامه تولیدی ، ارتباط زنده و حضوری برای رادیو به مدت 350 دقیقه و ساخت و پخش  کلیپ از عملکرد این نهاد به مدت 5 دقیقه و یک هفته ده مورد جمعاً 50 دقیقه در هفته احسان و نیکوکاری از دیگر فعالیت‌های رسانه‌ای این اداره است .

حیدری تهیه دو هزار و 908 عکس خبری و آرشیوی و هزار و 200 دقیقه تصویربرداری،دو نشست خبری، برگزاری یک تور عکاسی و خبرنگاری، و اشتراک با ده روزنامه و هفته‌نامه را از دیگر اقدامات مهم این روابط عمومی در این مدت عنوان کرد.
 
رئیس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان افزود: در حوزه تبلیغات و انتشارات نیز چاپ یک هزار و 305متر بنر، برگزاری 151 مراسم اداری ملی و مذهبی، دعوت از ده مداح، 40 سخنران و چند مجری برای شهرستان‌ها در کارنامه روابط عمومی دیده می‌شود. 

وی یادآور شد: در حوزه اطلاع‌رسانی بیش از 30 عنوان را به تعداد 200هزار پیامک به مناسبت‌های مختلف با اهداف این نهاد ارسال کرده است.

شرکت در 156 جلسه درون‌سازمانی و54جلسه برون‌سازمانی و ارسال 85 بسته مراسلات و تهیه و تنظیم و گرداوری 35 مورد مطالب ارائه‌شده جهت گزارش دهی به مدیریت استان و14مورد قرارداد داخلی و خارجی و12مورد مأموریت شهرستانی  از دیگر اقدامات روابط عمومی کمیته امداد استان است که حیدری به آن‌ها اشاره کرد.

وی تهیه 36آلبوم عکس با 432عکس برای سایت کمیته امداد استان را از دیگر کارهای این اداره در حوزه اطلاع‌رسانی و فضای مجازی دانست و افزود: بارگذاری بیش از هزار و 300  خبر در فضای مجازی و گروه‌های مختلف در خصوص  اهداف کمیته امداد و تهیه بیش از 130 لوح تقدیر و پیام تبریک مکتوب برای افراد و خیران و مدیران در سال گذشته از دیگر اقدامات اداره روابط عمومی است. 

حیدری بابیان اینکه هدف اصلی  روابط عمومی کمیته امداد استان اعتمادسازی و رضایتمندی تمامی مردم در خصوص عملکرداین نهاد است خواستار همکاری خیران، نیکوکاران و اصحاب رسانه جهت پیشبرد اهداف این نهاد شد.

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از رئیس، کارشناس و خبرنگار اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد استان تجلیل شد.

 




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: