« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳
فردي که با ارسال پيامک هاي غير اخلاقي براي زنان و دختران ايجاد مزاحمت مي کرد در تبريز دستگير شد

به گزارش آوای دنا، رئيس پليس فتا استان آذربايجان شرقي در تشريح اين خبر اظهار داشت : چندي پيش يكي از شهروندان شكايتي را مبني بر اينکه يک فرد ناشناس از طريق ارسال پيامک هاي غير اخلاقي و مزاحمت به همسرش ، امنيت رواني خانواده وي را خدشه دار نموده است به اين پليس ارائه داد .

سرهنگ "محمد قاسملو " افزود: شاکي در ادامه اظهارات خود بيان داشت که متهم در يک مورد پيامک اعلام داشته که شماره همسرش را از طريق اينترنت بدست آورده است .

وي گفت: با توجه به حساسيت موضوع اقدامات فني و استعلامات لازم از مبادي جهت شناسايي متهم معمول که هيچ گونه مستندي مبني بر انتشار شماره تلفن همراه همسر شاکي بدست نيامد .

سرهنگ قاسملو تصريح کرد: با بررسي تخصصي توسط کارشناسان متهم شناسايي و اعتراف نمود که يکي از دوستانش باشگاه ورزشي داشته و شماره همراه وي را از طريق دوستش بدست آورده و بدون هيچ گونه هدف خاصي پيامک هاي ارسالي را فرستاده و از کرده خود پشيمان است و فقط از روي جواني و حس کنجکاوي و پيدا کردن دوست دختر اقدام نموده و به جهت ترساندن وي اعلام نموده که شماره وي را از طريق اينترنت بدست آورده است.

رئيس پليس فتا استان آذربايجان شرقي در ادامه خاطرنشان کرد: شهروندان محترم به ياد داشته باشند هرگونه ارتباط تلفني با افراد ديگر در صورتي که از طرف مقابل درخواست رسيدگي شود به عنوان مزاحمت تلقي و اثرات و عواقب بدي را به دنبال داشته و موجبات خدشه دار شدن آبروي افراد را به همراه دارد.

سرهنگ قاسملو دز خاتمه عنوان داشت :سازمانها و نهادي دولتي و خصوصي که در جهت ارائه خدمات از شهروندان اقدام به اخذ اطلاعات از آنان مي کنند بايستي در نگهداري آنها کوشا بوده و ضمن عدم انتشار و استفاده ناصواب از آنها  خود را ملزم به رعايت اصل امانت داري در قبال افراد نمايند .

معاونت اجتماعی پلیس فتا  ناجا   

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: