« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
فرماندار لنده و دفاع تمام قد از برجام؛
فرماندار لنده گفت:دولت متعلق به همه ملت ایران است بنابراین بازی " کی بود کی بود من نبودم " در عالم پر رمز و راز سیاست معنایی ندارد .
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ دارا کریمی نژاد فرماندار لنده  که این روزها بیش از پیش  از سیاست سخن می راند  صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش با تبریک حلول ماه مبارک رمضان ، تحلیلهای سطحی و شتاب زده و غیر منطقی از برجام را مصداق آب به آسیاب دشمن ریختن دانست و گفت : برنامه جامع اقدام مشترک ، خروجی تمام ارکان نظام در آن مقطع زمانی بود و طرح مباحثی مانند عذرخواهی رئیس جمهور از جانب کسانی طرح میشود که ایران را در آن مقطع زمانی ، بازیگر از پیش باخته می دانستند در حالی که امروز ثابت شده در این معاهده بین المللی بازنده اصلی دولت آمریکا بود که بعد از تجزیه و تحلیل مفاد این قرارداد متوجه شد که دستاوردهای تیم دیپلماسی ایران بیش از آن چیزی بود که انتظار داشتند .

کریمی نژاد برجام را کریدور سیاسی روز دنیا دانست که همه طرفین این معاهده در تلاش هستند جلوتر از بقیه حرکت کنند . بنابراین در این کریدور باید متناسب با داشته ها و با در نظر گرفتن جمیع جهات حرکت کرد .

دنیای امروز دنیای مفاهمه و دیپلماسی است . خشونت و افراط رهاوردی جز یاس و حرمان به دنبال نخواهد داشت .

صداهایی که این روزها از اتاق فکر برخی به ظاهر دلسوزان نظام به گوش می رسد در چارچوب و معیارهای سیاسی که هیچ حتی در چارچوب اخلاق هم نمی گنجد .

دولت متعلق به همه ملت ایران است بنابراین بازی " کی بود کی بود من نبودم " در عالم پر رمز و راز سیاست معنایی ندارد . آنانکه می تازند و موج سواری میکنند آیا نسخه جایگزینی برای برجام داشته یا دارند ؟

تنها راه بازسازی ضلع شکسته این شش ضلعی برجام فقط و فقط همصدایی و همنوایی با تصمیمات راهبردی نظام باشد و یکی از مصادیق این همنوایی اتکا به داشته ها و توان داخلی است که زیباترین جلوه این همصدایی همان شعاری است که امسال به آن مزین شده یعنی حمایت از کالای ایرانی .

و رسالت آموزش و پرورش در این میان بسیار خطیر است . زیرا جاانداختن تفکر استفاده از کالای ایرانی و حمایت از تولید داخلی نیازمند فرهنگسازی است و این امر را فقط در کلاسهای درس می توان جستجو کرد .

کریمی نژاد با اشاره به ظرفیتهای شهرستان با طرح ایده ای بدیع ، از اعضای شورای آموزش و پرورش خواست تا تمام تلاش خود را برای راه اندازی دو رشته صنایع دستی (گلیم و جاجیم و فرش بافی ) و صنایع چوب در هنرستانهای شهر به کاربندند تا در سایه راه اندازی این دو رشته ضمن پرورش نیروی انسانی کارآمد در این زمینه، برای اشتغال جوانان فرصت ایجاد کرد .

کریمی نژاد که همواره دغدغه اجرایی شدن ایده های خود را از رهگذر فرصت حضور پر خیر و برکت بنیاد مستضعفان ، فقدان فرهنگ کار و معیشت می داند این بار نیز با گریز به این موضوع ، از تمام همشهریان درخواست نمود تا گلوگاه پیشرفت ، فقط چند گام باقی مانده، حذف موانع بوروکراسی اداری با ما و همت از مردم . پس همه باهم برای آبادانی دیار اولین ها که شایسته این محرومیتها نیست گام برداریم .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: