« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲
امام جمعه لنده؛
حجت الاسلام محمودی اصل گفت:دفاع کور کورانه از سندی که قبل از خروج آمریکا جسم و روحش به فنا رفته ، در شان افراد آگاه نیست.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه لنده  در واکنش به بعضی سخنرانیها در دفاع از برجام و سطحی نگری و بیسواد خواندن منتقدین در یاداشتی نوشت:

تحلیلهایی که درخصوص برجام گفته می شود همه مطالعه شده واز منابع موثق و تحلیل قوی ودقیق بوده و هیچ اغراض سخیف جناحی در آن نیست.

دفاع کور کورانه هم از سندی که قبل از خروج آمریکا جسم و روحش به فنا رفته ، در شان افرادآگاه نیست.

از حق حمایت کنیم و لو اینکه به ضررمان باشد.

اینکه هنوز و بعداز تبیین خیلی از ابعاد این معاهده، همچنان نقدها را از روی بیسوادی و سطحی نگری منتقدان بدانیم اوج بی مهری و بلکه لجبازی است.

چشمها را بر حقایق نبندیم...

اگر گفته می شود خطوط قرمز رهبری نادیده گرفته شد این خود نکته ای است که سال قبل آقای ظریف در مجلس به آن اذعان کرد.

اگرگفته میشه سوئیفت وصل نشده ومشکل بانکهای ما همچنان برقرار است نکته ای است که رئیس کل بانک مرکزی به آن اعتراف دارد.

گفتند حتی آب خوردن مردم با برجام ارتباط دارد واینگونه سطح توقعات برخی مردمی که حرفشان را باور کرده بودند بالا بردند و همانها هم امروز آگاه شده اند که چه خبر است... ودهها مورد دیگر.

البته نه سیاه نمایی محض ونه فتح الفتوح جلوه دادن برجام، بلکه واقعیات را با شهامت گفتن.

ما هرگز معتقد به خیانت تیم هسته ای نبوده ونیستیم بلکه معتقدیم تلاششان را کردند و بخاطر بدعهدی طرف مقابل والبته برخی کم دقتی ها، نتوانستند بیش از این چیزی بدست بیاورند.

امروز نگاه جامعه هم بایدهمین باشد که تیم هسته ای زحمتشان را کشیدند ولی بیشتر از این نتوانستند لکن آنها ومقامات دولتی هم باید شهامت این را داشته باشند که بابت همه هزینه ها وفرصت سوزی ها ودرسایه نگاه مستمر به بیرون و رها کردن حمایت از تولید وبیشتر شدن مشکلات مردم وافزایش بیکاری،ازجامعه عذرخواهی کنند که نه تنها این کار را نمی کنند بلکه همچنان بر اتهام زنی وبی مهری نسبت به نیروهای انقلابی اصرار دارند.

منظومه فکری مقام معظم رهبری منصفانه ترین راه برای رصد وتحلیل وقایع مختلف کشور است بشرطی که اغراض جناحی را در تحلیلها دخالت ندهیم...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: