« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵
جهان ؛
گروه تروریستی موسوم به سرایا الجهاد مدعی شد: انفجارهای روز گذشته (جمعه) فرودگاه نظامی حماه در مرکز سوریه کار عناصر این گروه بوده است.
به گزارش رسانه های مخالف سوریه، گروه تروریستی موسوم به سرایا الجهاد امشب (شنبه شب) در بیانیه ای ادعا کرد که نیروهای تحت امرش با نفوذ به پشت خطوط ارتش سوریه، انبارهای سوخت، بمب، مین و بشکه های انفجاری، 100تن تی ان تی و 50 تن دیگر مواد منفجره را در فرودگاه حماه منفجر کرده اند.

این گروه تروریستی همچنین ادعا کرد که انفجارها به انبار موشک های زمین به زمین و موشک های گراد نیز رسید.

عصر دیروز (جمعه) پنج انفجار مهیب فرودگاه نظامی حماه را به لرزه درآورد.

برخی منابع آگاه دیروز اعلام کردند که احتمالا انفجارها در انبارهای مهمات و ناشی از بالا رفتن دمای هوا و خطای انسانی رخ داده است.

یک مقام مطلع ایرانی در سوریه شب گذشته در گفت وگو با ایرنا در خصوص ادعای برخی منابع غربی - عربی که اعلام کرده بودند، شماری از مستشاران ایران در انفجارهای فرودگاه حماه کشته شده اند، تاکید کرد: ادعای برخی رسانه های غربی - عربی درباره شهادت شماری از مستشاران ایرانی در فرودگاه حماه در مرکز سوریه کاملا دروغ و بی اساس است.

این مقام آگاه ایرانی دمشق اظهار داشت: ادعای رسانه های غربی - عربی در مورد شهادت شماری از مستشاران ایرانی در حماه صرفا تبلیغاتی بوده و در راستای تقویت روحیه صهیونیست هاست.

شهر حماه مرکز استانی با همین نام در مرکز سوریه و پس از دمشق، حلب و حمص چهارمین شهر بزرگ این کشور است؛ این شهر در فاصله210 کیلومتری پایتخت سوریه قرار دارد./ایرنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: