« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۰۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
جهان
یک روزنامه آلمانی روز یکشنبه (امروز ) نوشت دیپلمات‌های اروپایی، روس و چینی قصد دارند با مذاکره بر سر یک توافق جدید، در ازای پیشنهاد اعطای امتیازات مالی به ایران، این کشور را از توسعه برنامه موشک‌های بالستیک خود منصرف و توافق هسته‌ای را حفظ کنند.
العالم- اروپا :روزنامه "وِلت ام سانتگ" به نقل از مقامات ارشد اروپایی نوشت مقامات این کشورها در روزهای پایانی هفته پیش رو به ریاست "هلگا اشمیت" - یک دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا - در وین دیدار می‌کنند تا درباره گام‌های جدید پس از تصمیم دونالد ترامپ برای خروج از توافق هسته‌ای تصمیم‌گیری شود.
آلمان، فرانسه، انگلیس، روسیه و چین در این نشست حضور دارند اما آمریکا در آن شرکت نخواهد کرد.
به نوشته این روزنامه آلمانی، دستیابی به یک موافقت‌نامه جدید که توافق هسته‌ای کنونی را حفظ می‌کند و مانع از توسعه برنامه موشک‌های بالستیک ایران می‌شود می‌تواند ترامپ را به لغو تحریم‌های ایران مجاب کند.
یک دیپلمات ارشد اروپایی در این خصوص گفت: «باید از عنوان "توافق هسته‌ای وین" فاصله بگیریم و چندین عنصر جدید به آن اضافه کنیم. این تنها چیزی است که رئیس‌جمهور ترامپ را به موافقت و لغو تحریم‌ها مجاب خواهد کرد.

رویترز


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین