« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۰۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
پایگاه خبری آوای رودکوف:رهبر جریان صدر عراق و نخست وزیر این کشور شنبه شب در بغداد با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش السومریه نیوز، دقتر نخست وزیری عراق اعلام کرد که «حیدر العبادی» نخست وزیر عراق و «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر و رئیس ائتلاف سائرون شنبه شب در بغداد با یکدیگر دیدار کردند.

این دیدار در مقر اقامت مقتدی صدر در بغداد صورت گرفته است.

دفتر نخست وزیری عراق ضمن صدور بیانیه، به جزئیات بیشتر این دیدار اشاره ای نکرده است.

بر اساس این گزارش، العبادی و صدر درباره آخرین تحولات مربوط به عملیات سیاسی و اهمیت مرحله آینده و ضرورت تلاش ها برای تحقق مطالبات مردم این کشور بحث و تبادل نظر کردند.

دیدار رئیس ائتلاف سائرون(مقتدی صدر) و رئیس ائتلاف النصر(حیدر العبادی) پس از کمتر از 24 ساعت از اعلام نتایج رسمی انتخابات پارلمانی 2018 صورت گرفته است.

این در حالی است که یک عضو سابق پارلمان عراق می‌گوید که ائتلاف‌های الفتح، النصر و دولة القانون به‌زودی برای تشکیل کابینه با هم هم پیمان می‌شوند.

یکی از نمایندگان سابق پارلمان عراق می‌گوید امکان هم‌پیمانی ائتلاف‌های انتخاباتی «الفتح»، «النصر» و «دولة القانون» برای تشکیل کابینه جدید زیاد است.

قاضی «وائل عبداللطیف» امروز (شنبه) گفت که به رغم اختلاف‌های ائتلاف‌ها که رسانه‌ها از آن سخن می‌گویند، ولی ائتلاف قریب الوقوعی بین الفتح، النصر و دولة قانون وجود دارد که به زودی اعلام خواهد شد.

العالم-عراق
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: