« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۲۲۰۷۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷
در ماه مبارک رمضان سال گذشته؛
مردم خیر کهگیلویه و بویراحمد یک میلیارد و 650 میلیون تومان در رمضان سال گذشته به‌صورت نقد، کالا و خدمات به مددجویان کمیته امداد کمک کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف، فرید محبی، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه فضای معنوی ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای انجام امورات خیر است، گفت: مردم خیر و نوع‌دوست استان یک میلیارد و 650 میلیون تومان در ماه مبارک رمضان سال گذشته به‌صورت نقدی، کالا و خدمات به نیازمندان تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

وی بابیان اینکه کمیته امداد در ماه مبارک رمضان جشن رمضان را برگزار می کند،افزود: طرح مفتاح الجنه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در این ماه است که در این طرح خیران و مسئولان استانی و شهرستانی از خانواده‌های نیازمند مددجو بازدید و با کمک‌های خود مشکلات اساسی نیازمندان را رفع می‌کنند.

محبی حامی یابی برای ایتام و فرزندان محسنین را یکی دیگر از برنامه‌های اساسی کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اعلام و اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان سال گذشته هزار حامی برای ایتام و هزار و 500 حامی برای فرزندان محسنین این نهاد جذب شد.

وی با اشاره به اینکه چهار و 400 حامی دو هزار یتیم زیر 18 سال کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد را حمایت می‌کنند، تصریح کرد: دو هزار و 200 حامی نیکوکار نیز حمایت دو هزار و 600 نفر از فرزندان محسنین را برعهده دارند.

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: در حال حاضر هفت هزار نفر از فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد این استان بدون حامی هستند که امیدواریم با برپایی پایگاه‌های حامی یابی در ایام ماه مبارک رمضان بخصوص در شبهای قدر برای آن‌ها حامی جذب شود.

محبی اطعام و افطاری نیازمندان با مشارکت مردم، خیران و مسئولان به‌صورت غذای گرم و سبدهای غذایی را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد در ماه رمضان اعلام کرد و گفت: 120 هزار نفر بااعتبار 863 میلیون تومان در قالب نقد، کالا و خدمات در رمضان سال گذشته اطعام شدند.
وی طرح شفاء برای حمایت از 900 بیمار خاص و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد با مشارکت ستاد دیه استان و جمع‌آوری فطریه و کفارات در پایان ماه مبارک رمضان را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد اعلام کرد. 

محبی در پایان ضمن دعوت از مردم خیر و نیکوکار برای مشارکت در برنامه‌های کمیته امداد به‌خصوص در ماه مبارک رمضان، افزود: پرداخت کمک‌های نقدی به شماره‌حساب 0102229056009 بانک صادرات، پرداخت کمک آنی با شماره‌گیری #074*8877* و ارسال عدد یک به سامانه 3000333374 از مهم‌ترین روش‌های آسان کمک به نیازمندان این نهاد است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: